Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  5/11/2002
Ημερομηνία δημοσίευσης: 5/11/2002

Κυρίως ασφάλτινο

Σε καμία περίπτωση το Allroad δεν κρύβει την προτίμησή του στις ασφάλτινες διαδρομές ή σε πατημένο χώμα. Ακόμα και όταν το οδόστρωμα παρουσιάζει αυξημένη ολισθηρότητα (εξαιτίας βροχόπτωσης) το αυτοκίνητο παραμένει ακλόνητο και διαγράφει τις ιδανικές τροχιές. Σε αυτό συμβάλλουν τόσο το σύστημα τετρακίνησης όσο και το ESP που περιλαμβάνεται στον στάνταρ εξοπλισμό. Ο οδηγός που θα θελήσει μπορεί να κινηθεί εξαιρετικά γρήγορα χάρη στη σκληρή ρύθμιση των αναρτήσεων, το σαφές σύστημα διεύθυνσης (που δε θυμίζει εκτός δρόμου όχημα) αλλά και τα αποτελεσματικά φρένα. 
Το ασφάλτινο στήσιμο του αυτοκινήτου έχει όμως αντίκτυπο στις εκτός δρόμου δυνατότητές του. Οι μικρές διαδρομές των αναρτήσεων δυσχεραίνουν το έργο του οδηγού όταν αυτός αποφασίσει να κινηθεί σε δυσπρόσιτες περιοχές. Εάν σε αυτό το στοιχείο υπολογίσουμε τα ελαστικά με τον κυρίως ασφάλτινο χαρακτήρα αλλά και το ύψος του αμαξώματος από το έδαφος (ακόμα και στην τελευταία θέση της ρυθμιζόμενης ανάρτησης) τότε θα συμπεράνουμε ότι η χρήση του Allroad θα περιοριστεί σε ολισθηρά οδοστρώματα (από πάγο, χιόνι, βροχή) και σε πατημένο χωματόδρομο.

 


Το Allroad δείχνει τη δυσαρέσκειά του στα "δύσκολα" τμήματα του οδικού δικτύου. Παρ' όλα αυτά μπορεί να κινηθεί με χαρακτηριστική άνεση σε πατημένα κομμάτια χωματόδρομου.


Τα ασφάλτινα -κυρίως- χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου τονίζονται από τη σκληρή ρύθμιση των αναρτήσεων αλλά και τον τύπο των ελαστικών.

 ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ Audi Allroad vs Range Rover
 
Αν ήμουν πλούσιος...
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Δύο τούρμπο για το Audi 
Εργοστάσιο παραγωγής ισχύος 
Σπορτίφ το Allroad
Κυρίως ασφάλτινο
Με βάση την πολυτέλεια
Θέλει τα δύσκολα