Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  11/12/2001
Ημερομηνία δημοσίευσης: 11/12/2001

Τραχύς και ελαστικός 

Ο δίλιτρος κινητήρας του Mazda Tribute αποδίδει 124 ίππους, οι οποίοι προσδίδουν αρκετά καλές επιδόσεις στο αμάξωμα των 1,5 τόννων. Η κλιμάκωση του κιβωτίου επιτρέπει την πλήρη εκμετάλλευση της παραγόμενης ισχύος, αν και σε εκτός δρόμου διαδρομές η έλλειψη υποδιπλασιασμού των σχέσεων γίνεται πιο γρήγορα αισθητή συγκριτικά με το X-Trail. Η λειτουργία του κινητήρα είναι σαφώς πιο τραχιά. Ο επιλογέας των ταχυτήτων δεν είναι όσο θετικός είναι αυτός του ανταγωνιστή, καθώς οι διαδρομές του είναι μεγάλες και στερείται σαφήνειας κατά το "κούμπωμα". 
Η τετρακίνηση του Tribute είναι με αυτόματη εμπλοκή των τροχών του πίσω άξονα, όταν οι συνθήκες πρόσφυσης το επιβάλλουν. O οδηγός έχει τη δυνατότητα μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη να επιλέξει το "κλείδωμα" σε ποσοστό 50-50 ανά άξονα.


Η λειτουργία του κινητήρα του X-Trail χαρακτηρίζεται πολιτισμένη, ενώ η απόδοσή του είναι γραμμική.

 ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ Mazda Tribute 2,0 vs Nissan X-Trail 2,0
 
Βουτιά στα βαθιά
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Τραχύς και ελαστικός
Πολιτισμένος και δυνατός
Πιο εμπνευσμένο το εσωτερικό του X-Trail
Ομοιογενές το X-Trail, πιο χωμάτινο το Tribute
Ελαφρώς πιο ευρύχωρο το Tribute
Τεχνολογική επικράτηση του X-Trail