Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  20/4/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 20/4/2004
Test mtx
Street games
Στο δρόμο
Αλλαγή πλεύσης: Όλα εμπρός!
Ο ευχάριστος οδηγικός χαρακτήρας του forfour πηγάζει από το γεγονός ότι κάθε οδηγός μπορεί να στρίψει με διάφορους τρόπους αλλά πάντα με ασφάλεια. Επίσης το ESP αφήνει κάποια περιθώρια δράσης για τον οδηγό.
Ενα από τα βασικά στοιχεία διαφοροποίησης του Forfour σε σχέση με τα υπόλοιπα Smart και σαφές δείγμα ότι δεν είναι extreme προϊόν είναι η αλλαγή πλεύσης στον τεχνικό τομέα. Το μηχανικό σύνολο βρίσκεται λοιπόν στο εμπρός μέρος όπως και οι κινητήριοι τροχοί. Ευθύς εξ αρχής γίνεται αντιληπτή η υψηλή ακαμψία του πλαισίου καθώς και η αρκετά σφικτή ανάρτηση. Είναι σημαντικό πάντως για τη διαμόρφωση ενός ομολογουμένως ευχάριστου οδηγικού χαρακτήρα ότι παρά την απλότητα της δομής της ανάρτησης (γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός με ψαλίδια βάσης και ημιάκαμπτος άξονας πίσω), η ρύθμιση είναι τέτοια ώστε να προσφέρει σιγουριά και πλήρη έλεγχο στον οδηγό μαζί με ένα πολύ ικανοποιητικό επίπεδο άνεσης σε δρόμο με λακκούβες, ακόμη και με γρήγορες διελεύσεις. Το σίγουρο πάτημα στο δρόμο πάντως πρέπει να αποδοθεί και στα μεγάλα μετατρόχια εμπρός και πίσω (καθότι δεν είναι τυχαία μεγάλο το εξωτερικό πλάτος). Στην εθνική, το forfour είναι σχεδόν ακλόνητο ακόμη και με υψηλές ταχύτητες ενώ σε δρόμο με στροφές κινείται κατά βάση ουδέτερα με μικρές τάσεις υποστροφής. Οι τελευταίες ελέγχονται κυρίως με το τιμόνι και δεν απαιτείται συχνά η έτσι κι αλλιώς διακριτική επέμβαση του ESP. H πρόκληση υπερστροφής είναι εφικτή σε ολισθηρό δρόμο. Σε αυτή την περίπτωση αξίζει να σημειωθεί ότι το ESP αφήνει αρκετό περιθώριο για "παιχνίδι" και επιτρέπει στον οδηγό να διορθώσει την τροχιά με το καλό σε αίσθηση τιμόνι το οποίο διαθέτει ηλεκτρικά υποβοηθούμενη κρεμαγιέρα. Τα φρένα με δισκόφρενα σε όλους τους τροχούς και στάνταρ κατανεμητή ισχύος και σύστημα υποβοήθησης σε περίπτωση φρεναρίσματος πανικού ολοκληρώνουν ένα ασφαλές προφίλ (100-0 χλμ/ώρα σε 43,3 μέτρα). Καλές είναι σε μήκος οι διαδρομές, εφικτές οι γρήγορες αλλαγές και ευχάριστο στη λαβή το στέλεχος του επιλογέα στο χειροκίνητο κιβώτιο πέντε ταχυτήτων.
Υπό πίεση το forfour εμφανίζει ελαφρά υποστροφή η οποία ελέγχεται εύκολα, με το ESP να εμπλέκεται όχι συχνά.

Στον αυτοκινητόδρομο το όχημα είναι αξιοσημείωτα σταθερό.

 
 Smart forfour 1,3
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι επιβατών - αποσκευών
Στο δρόμο
Ισχυρός ο κινητήρας, καλές οι επιδόσεις