Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  3/8/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/8/2004
Test mtx
Στο δρόμο για το χρυσό
Κινητήρες
Προβάδισμα Maverick και RAV4
Η ευστροφία είναι το βασικό γνώρισμα του κινητήρα του RAV4 και το αίτιο για τις πολύ καλές επιδόσεις του.
O κινητήρας του Ford Maverick λόγω και του μεγαλύτερου κυλινδρισμού του έχει ένα αισθητό προβάδισμα σε ό,τι αφορά το τράβηγμα που εμφανίζει και την απόδοση της ροπής η οποία θα καλύψει με πολύ καλό τρόπο τις ανάγκες του οδηγού. Δεύτερο σε αυτόν τον τομέα είναι το RAV4, το μοτέρ του οποίου αποδεικνύεται ιδιαίτερα εύστροφο ενώ χάρη στην πολύ καλή συνεργασία με το κιβώτιο ταχυτήτων και το σχετικά χαμηλό βάρος παρέχει εύλογα τις καλύτερες επιδόσεις της δοκιμής μας. Ο κινητήρας του Nissan X-Trail είναι ισχυρός και αρκετά ελαστικός ειδικά από το μεσαίο φάσμα περιστροφής και πάνω. Ελαφρώς καλύτερη κλιμάκωση των σχέσεων θα μπορούσε να κάνει τις επιδόσεις να ξεχωρίζουν περισσότερο. Το μηχανικό σύνολο του Tucson θέλει αρκετή πίεση για να κινήσει γρήγορα το αμάξωμα, κάτι που οφείλεται κυρίως στο βάρος του. Οι σχέσεις του κιβωτίου και ειδικά οι μονές είναι σχετικά κοντές ευνοώντας εν μέρει το προφίλ του κινητήρα. Στα θετικά του ανήκουν η καλή ελαστικότητα, η πολιτισμένη λειτουργία και χαμηλές ανάγκες σε καύσιμο.
Το μοτέρ του Maverick έχει τον μεγαλύτερο κυβισμό και την υψηλότερη τιμή ροπής.

 
  Hyundai Tucson 2,0 vs Ford Maverick 2,3, Nissan X-Trail 2,0, Toyota RAV4 2,0
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρες
Εσωτερικό
Χώροι
Κίνηση στην άσφαλτο
Οδική συμπεριφορά στο χώμα
sistimata_tetrakinisis