Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  19/10/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 19/10/2004
Test mtx
Ασυμβίβαστο
Στο δρόμο
Ακλόνητο σε κάθε ρυθμό κίνησης
Η συμπεριφορά του A3 Sportback είναι τόσο καλή ώστε δεν απαιτείται συχνά η εμπλοκή του ESP ή διορθώσεις της πορείας από την πλευρά του οδηγού.
Η πολύ καλή τεχνική βάση του τρίθυρου Α3 (αναρτήσεις και σύστημα διεύθυνσης) μεταφέρθηκε αυτούσια στην πεντάθυρη εκδοχή του αυτοκινήτου της Audi. Δεν αποτελεί έκπληξη λοιπόν ότι και το Α3 Sportback πρεσβεύει και επιδεικνύει στο δρόμο έναν εξαιρετικό συνδυασμό άνεσης και οδικής συμπεριφοράς με τις επιδόσεις και στους δύο αυτούς τομείς να είναι πολύ υψηλές. Σε δρόμο με συνεχείς οδικές ανωμαλίες και σε διελεύσεις με υψηλή ταχύτητα πάνω από οδικές ανομοιομορφίες το όχημα όχι απλώς δεν επηρεάζεται και δεν παρεκκλίνει αλλά δεν θα ενοχλήσει κιόλας τους επιβάτες με θορύβους από τη διαδικασία της απόσβεσης των κραδασμών. Στην εθνική οδό η σταθερότητα είναι υψηλού επιπέδου με το τιμόνι να "κλέβει την παράσταση" προβαίνοντας ακόμη και σε ελαφρές έως ανεπαίσθητες διορθώσεις εξισορροπώντας την πίεση που ασκείται π.χ. από έναν μόνιμο πλευρικό άνεμο. Εύλογα η κάλυψη μεγάλων αποστάσεων είναι απολαυστική όπως σε κάθε Audi με μόνη "παραφωνία" τον αρκετά υψηλό θόρυβο του κινητήρα. Σε δρόμο με στροφές το A3 Sportback αποκαλύπτει αμέσως τις αρετές του αναφορικά με την οδηγική αίσθηση. Το όχημα κερδίζει την αμέριστη εμπιστοσύνη του οδηγού όντας ουδέτερο μέχρι σημείο "εκνευρισμού" καθώς ακόμη και ηθελημένα βίαιοι χειρισμοί αποσταθεροποίησης δεν έχουν κάποιο αξιοσημείωτο αποτέλεσμα. Μια ελαφρά αίσθηση υποστροφής σε σφικτή, ανηφορική και ολισθηρή διαδρομή είναι η βασική αντίδραση και πάντα με το ESP στη θέση OFF διότι όσο αυτός ο φύλακας άγγελος λειτουργεί δεν υπάρχει ούτε υπόνοια αποσταθεροποίησης. Το σύστημα διεύθυνσης είναι ακριβές στις πληροφορίες που μεταδίδει και τους χειρισμούς που επιτρέπει αν και σπάνια θα χρησιμοποιηθεί για κάποια διόρθωση (συνήθως ο οδηγός δηλαδή "σημαδεύει" την τροχιά του και το όχημα υπακούει χωρίς "αντιρρήσεις").
Η ουδετερότητα στις στροφές και η διάρκεια αυτής της συμπεριφοράς ακόμη και υπό πίεση είναι το βασικό γνώρισμα του A3 Sportback.

Τα ελαστικά της δοκιμής είχαν διάσταση 225/45 R17" ενώ η βασική έκδοση διαθέτει 205/55 R16.

 
 Audi A3 Sportback 1,6 FSI
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Παθητική ασφάλεια