Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  26/9/2006
Test mtx
Oδική συμπεριφορά
Διαβάστηκε από 13956 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:26/9/2006
Ειδικές διαδρομές
Η ανάρτηση του Clio RS είναι ανασχεδιασμένη και φέρει σύστημα διπλών ράβδων στον εμπρός άξονα, διατηρώντας τον ημιάκαμπτο άξονα πίσω. Οι αντιστρεπτικές είναι μεγαλύτερες, ενώ τόσο τα μετατρόχια όσο και το μεταξόνιο αυξήθηκαν από εκείνα των απλών Clio. Όλα αυτά, σε συνδυασμό με τα σκληρά αμορτισέρ ελατήρια και τα -κατασκευασμένα ειδικά γι αυτό- ελαστικά της Continental (Sport Contact 3), καθιστούν το RS απόλυτα στημένο για ειδικές διαδρομές. Το πλαίσιο με το τρίπτυχο: κινητήρας-φρένα (4 πίστονα Brembo εμπρός)-ανάρτηση συνεργάζονται άψογα και συμβάλλουν στην αποτελεσματική κίνηση του Clio. Το ΕSP, που απενεργοποιείται πλήρως, διευρύνει το οδηγικό του προφίλ, δίδοντας στον οδηγό την ευκαιρία να παίξει με το πίσω μέρος, το είναι προοδευτικό και άμεσα ελεγχόμενο από το σύστημα διεύθυνσης. Τα φρένα έχουν εκπληκτική απόδοση (36,8 μ. από τα 100 χλμ./ώρα) και διαθέτουν πολύ καλή αίσθηση. Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι το Clio ακόμα και με το ESP ενεργοποιημένο, παραμένει ευχάριστο παιχνίδι αφού εκείνο δεν ευνουχίζει τον οδηγό.
Με η χωρίς το ESP, το Clio RS θα ανταμείψει τον οδηγό που θα θελήσει να κινηθεί γρήγορα, εμπνέοντάς τον με ασφάλεια και αφήνοντας περιθώρια λάθους.

 
  Renault Clio Renault Sport 200PS
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Κινητήρας - Επιδόσεις
Oδική συμπεριφορά