Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  1/4/2008
Test mtx
Αρέσει στη θέση του RS
Οδική συμπεριφορά
Διαβάστηκε από 10906 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:1/4/2008
Στημένο όπως πρέπει
skoda fabia - Με τις ευλογίες τις ελληνικής αντιπροσωπείας, η Fabia απέκτησε την πιο δυνατή, αλλά και παράλληλα την πιο σπορτίφ της έκδοση και στη νέα της γενιά. Και όχι, δεν ονομάζεται «RS».

 Η βελτίωση του 16βάλβιδου κινητήρα των 1,6 λίτρων στην εισαγωγή επέφερε αύξηση της απόδοσης κατά 10 ίππους, ενώ αυξημένη κατά 12 Nm είναι και η ροπή στις ίδιες σ.α.λ.
Η ανάρτηση της Fabia Sport Edition διαθέτει νέο σετ αμορτισέρ - ελατηρίων, με σκοπό τη μείωση της απόστασης του αμαξώματος από το έδαφος (2,8 εκ.), αλλά και την πιο σπορτίφ συμπεριφορά, αφού είναι πιο σφιχτά από τα εργοστασιακά. Έτσι, η Fabia προσφέρει αφενός καλύτερο έλεγχο του αμαξώματος, αφού είναι πιο σταθερή σε υψηλές ταχύτητες και αφετέρου μειωμένες κλίσεις σε δρόμο με στροφές. Η άνεση, μέσω της απορροφητικότητας και της διαδρομής της ανάρτησης, έχει σαφώς περιοριστεί, ωστόσο σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να χαρακτηριστεί κακή.
skoda fabia - Με τις ευλογίες τις ελληνικής αντιπροσωπείας, η Fabia απέκτησε την πιο δυνατή, αλλά και παράλληλα την πιο σπορτίφ της έκδοση και στη νέα της γενιά. Και όχι, δεν ονομάζεται «RS».

 Η βελτίωση του 16βάλβιδου κινητήρα των 1,6 λίτρων στην εισαγωγή επέφερε αύξηση της απόδοσης κατά 10 ίππους, ενώ αυξημένη κατά 12 Nm είναι και η ροπή στις ίδιες σ.α.λ.
Τα νέα αμορτισέρ-ελατήρια της Fabia Sport Edition επενεργούν θετικά σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς, χωρίς να περιορίζουν σημαντικά τα επίπεδα άνεσης.

 
 Skoda Fabia 1,6 Sport Edition
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό - Χώροι
Κινητήρας - Επιδόσεις
Οδική συμπεριφορά