Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  2/12/2008
TEST
Τετρακίνητη λογική
Οδική συμπεριφορά
Διαβάστηκε από 10674 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:2/12/2008
Οι τεχνολογικές επεμβάσεις τις οποίες περιγράψαμε (αλλαγές σε σύστημα διεύθυνσης, ανάρτηση, πλαίσιο), καθώς και η παρουσία της τετρακίνησης έχουν βελτιώσει αισθητά την οδηγική παρουσία του 9-3. To μεσαίο Saab παρουσιάζεται ιδιαίτερα σταθερό και ασφαλές κάτω από όλες τις συνθήκες. Στην πράξη, η εμπλοκή του πίσω άξονα πραγματοποιείται πραγματικά άμεσα, δίχως υστέρηση, και σε συνδυασμό με το αρκετά βελτιωμένο τιμόνι, επιτρέπει στον οδηγό να κινηθεί με αρκετή ασφάλεια, ακόμα και σε ολισθηρά εδάφη. Αρκετά καλή αίσθηση αλλά και εξαιρετική απόδοση έχουν και τα φρένα του 9-3 ΧWD, που ακινητοποιείται από τα 100 χλμ./ώρα σε 38,0 μέτρα. Σε κάθε περίπτωση, οι αντιδράσεις του 1.633 κιλών βάρους του αμαξώματος του 9-3 είναι αρκετά προβλέψιμες. Σε ανοιχτό δρόμο, ο ισχυρός και ροπάτος κινητήρας εγγυάται σβέλτες μετακινήσεις, ενώ είτε το αυτοκίνητο κινείται σε αστικό περιβάλλον είτε εκτός αυτού, η ρύθμιση της ανάρτησης, σε συνδυασμό με τα μαλακά καθίσματα, παρέχει υψηλά επίπεδα άνεσης και ποιότητας κύλισης.
Η άμεση εμπλοκή της τετρακίνησης αλλά και το συνολικά ισορροπημένο στήσιμο του 9-3 Sport Sedan XWD εγγυώνται σβέλτες και ασφαλείς μετακινήσεις.

 
 Saab 9-3 2,0T XWD Sport sedan
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό - Χώροι
Κινητήρας
Οδική συμπεριφορά