Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  6/8/2009
TEST
Είσοδος με αξιώσεις
Στο δρόμο
Διαβάστηκε από 8957 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:6/8/2009
Για άνετες μετακινήσεις
Η μαλακή ανάρτηση του IS 250C προσφέρει αυξημένη άνεση και προδιαθέτει για ξεκούραστα ταξίδια, παρά για δυναμική οδήγηση σε στροφές.
Το πρώτο στοιχείο που εξετάζεται σε ένα κάμπριο αυτοκίνητο είναι η ακαμψία του πλαισίου, τομέας όπου το IS 250C τα καταφέρνει ικανοποιητικά, χωρίς να φτάνει τα επίπεδα της κορυφαίας στον τομέα BMW Σειράς 3 Cabrio. Οι ενισχύσεις που φέρει το μεσαίο ιαπωνικό κουπέ-κάμπριο είναι πολλές, όπως στην κολόνα του παρμπρίζ, στα μαρσπιέ και στο δάπεδο, με αποτέλεσμα το βάρος του να έχει αυξηθεί κατά 122 κιλά σε σχέση με της αντίστοιχης έκδοσης του 4θυρου μοντέλου. Οδηγώντας το IS 250C, γίνεται αμέσως αντιληπτός ο προσανατολισμός του αυτοκινήτου στην παροχή αυξημένων ανέσεων από την ανάρτηση με τη μαλακή ρύθμιση, παρά στην κάλυψη των όποιων σπορτίφ αναζητήσεων. Έτσι, είναι ιδιαίτερα ξεκούραστο στα ταξίδια, σε συνδυασμό με το χαμηλό θόρυβο κύλισης και την προσεγμένη γενικότερα ηχομόνωση. Οδηγικά δεν ενθουσιάζει μέσω του μέτριου σε αίσθηση τιμονιού και των κλίσεων του αμαξώματος στις στροφές, όπου πιθανές υπερστροφικές τάσεις -λόγω της κίνησης στους πίσω τροχούς- διακόπτονται μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος ευστάθειας.

 
 Νέο Lexus IS 250C
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή-Βαθμολογία