Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  22/12/2009
TEST
Στον… αυτόματο
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 28101 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:22/12/2009
Πρόθυμος και με εξελιγμένο κιβώτιο
Το 1.400άρι μηχανικό σύνολο, απόδοσης 85 ονομαστικών ίππων, αν και δεν ενθουσιάζει με τη δύναμή του, επαρκεί για να κινήσει με άνεση το αυτοκίνητο σε αστικούς ρυθμούς και αξιοπρεπώς εκτός πόλεως, όταν ζητηθούν πιο γρήγορες ταχύτητες. Περισσότερη προθυμία και ζωντάνια εμφανίζει από τις μεσαίες στροφές και άνω, όπου όμως ο θόρυβος που παράγει "περνάει" στο εσωτερικό και μπορεί να ενοχλήσει. Πολύ καλά χαρακτηριστικά λειτουργίας εμφανίζει το DSG7 με τις μακριές 6η και κυρίως 7η ταχύτητες και με τα τρία προγράμματα (Drive - Sport - Manual). Μεταξύ αυτών, το πρώτο αλλάζει ταχύτητες σε χαμηλές στροφές, το δεύτερο κρατάει τις στροφές του μοτέρ υψηλότερα μαζί με μικρότερη ταχύτητα στο κιβώτιο και το τρίτο αφορά στην εναλλαγή των σχέσεων χειροκίνητα, με τη μετακίνηση του επιλογέα πάνω για ανέβασμα και κάτω για κατέβασμα ταχύτητας.

 
 Νέο VW Polo 1,4 85 PS DSG7 5d
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Στο δρόμο
Κινητήρας
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία