Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  11/6/2010
TEST
Πρακτικότητα (βλ.) Meriva
Εσωτερικό
Διαβάστηκε από 42432 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:11/6/2010
Μοντέρνο σχεδιαστικά και καλοφτιαγμένο
Ο πίνακας οργάνων είναι κομψός αισθητικά και θυμίζει τον αντίστοιχο άλλων μοντέλων της Opel.
O διακόπτης του στάνταρ ηλεκτρονικού χειρόφρενου εξοικονομεί χώρο και είναι τοποθετημένος πίσω από τον επιλογέα ταχυτήτων.
Ευχάριστη συνολικά εικόνα διαθέτει το ταμπλό του Meriva με την καλή ποιότητα κατασκευής.
Θετικές είναι οι πρώτες εντυπώσεις εκείνου που θα εισέλθει στο θάλαμο των επιβατών του Meriva, με τη σύγχρονη σχεδίασή του και τον ευχάριστο διάκοσμο που εντείνει η διχρωμία. Παράλληλα, συναντώνται γνώριμα στοιχεία από το Astra και το Insignia, όπως είναι για παράδειγμα το τιμόνι και ο πίνακας οργάνων. Στον τομέα της κατασκευής του εσωτερικού έχει γίνει χρήση στη μεγαλύτερη επιφάνεια του ταμπλό και τμημάτων των θυρών από σχετικά μαλακό (όχι αφρώδες) πλαστικό, ενώ και τα υπόλοιπα -σκληρά σε υφή- τμήματα ικανοποιούν στην πλειοψηφία τους, εξαιρουμένου του καλύμματος πάνω από τον πίνακα οργάνων. Επίσης, καλά είναι η συναρμογή και το φινίρισμα, με κάποιες ατέλειες που είναι περιορισμένες. Όσον αφορά στην εργονομία, απαιτείται ένα διάστημα προσαρμογής των όχι ιδιαίτερα πρακτικών στη χρήση, πολλών και μικρών χειριστηρίων, που είναι συγκεντρωμένα στην κεντρική κονσόλα. Αντιθέτως, ο οδηγός, μέσω των πολλαπλών ρυθμίσεων στο κάθισμα και στο τιμόνι, θα βρει εύκολα την κατάλληλη θέση, απολαμβάνοντας πολύ καλή ορατότητα εμπρός και στα πλαϊνά. Τέλος, την πρακτικότητα ενισχύει σημαντικά το καινοτόμο σύστημα FlexRail, το οποίο αποτελεί ένα συρόμενο –πάνω σε ράγες αλουμινίου- υποβραχιόνιο, κάτω από το οποίο υπάρχει επιπλέον ελεύθερος χώρος, ενώ παράλληλα μπορεί να αφαιρεθεί και να τοποθετηθεί στην αναδιπλούμενη πλάτη της μεσαίας πίσω θέσης.

 
 Νέο Opel Meriva 1,4 Turbo 120 PS
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Χώροι
Εσωτερικό
Κινητήρας
Στο δρόμο
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία