Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  9/11/2010
TEST
Ανάσα δροσιάς!
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 14877 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:9/11/2010
Αποδοτικός και ικανός
Το μοτέρ 1,4 turbo με την τεχνολογία MultiAir στην περίπτωση του Bravo αποδίδει 140 ονομαστικούς ίππους στις 5.000 σ.α.λ., όμως το πλέον σημαντικό είναι η αποδιδόμενη ροπή, που φτάνει στα 230 Nm μόλις από τις 1.750 σ.α.λ. Στην πράξη το Bravo MultiAir εμφανίζει θετικό τράβηγμα από τις χαμηλές κιόλας στροφές, αποδίδει γραμμικά την ισχύ του και κρατά σε λογικά επίπεδα το θόρυβο που μεταφέρεται στο εσωτερικό. Το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο έχει σχετικά μακριά κλιμάκωση, ενώ η αίσθηση από τον επιλογέα όπως και το "κούμπωμα" είναι μέτρια. Το σύστημα αυτόματης ενεργοποίησης / απενεργοποίησης, τέλος, του κινητήρα, που κάνει εδώ το ντεμπούτο του σε Bravo, συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών CO2, όμως η λειτουργία του είναι αργή και θορυβώδης.

 
 Fiat Bravo 1,4 MultiAir 140 PS
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό - Χώροι
Τεχνολογία MultiAir
Κινητήρας
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία