Διαβάστηκε από 24973αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:3/12/2010
Γιατί άλλαξε τα δεδομένα; Γιατί έφερε τα 4θυρα "κουπέ" αμαξώματα και την εσωτερική πολυτέλεια των πιο ακριβών μεσαίων σεντάν, στο πιο προσιτό κομμάτι της κατηγορίας κερδίζοντας έτσι την πρώτη θέση στις πωλήσεις.
Έχοντας δει πρώτη από όλες τις άλλες εταιρείες τη στροφή του παραδοσιακά συντηρητικού κοινού της μεσαίας κατηγορίας, σε σχήματα πιο "ψαγμένα" σχεδιαστικά και παράλληλα πιο δυναμικά, η Opel προσφέρει από το 2009 το Insignia. Ουσιαστικά, πρόκειται για το πρώτο μεσαίο μοντέλο ευρωπαϊκής εταιρείας που επένδυσε αποκλειστικά σε αμάξωμα 4θυρου κουπέ, κερδίζοντας άμεσα τις εντυπώσεις. Πάντως και στο εσωτερικό του, το Insignia προβάλλει έναν πιο premium χαρακτήρα σε σχέση με τους ανταγωνιστές του, τόσο σε σχεδίαση όσο και σε ποιότητα. Ένα άλλο στοιχείο που το διαχωρίζει έναντι του ανταγωνισμού, είναι η μεγάλη γκάμα κινητήρων με τους οποίους προσφέρεται, ενώ και οι τιμές του είναι από τις πλέον προσιτές στην κατηγορία. Όλα αυτά συνετέλεσαν ώστε το Insignia να έχει διαγράψει μια κορυφαία πορεία στις πωλήσεις της μεσαίας κατηγορίας.
Κινητήρες
• 1,6 115 PS 3 1,8 140 PS • 1,6 Turbo 180 PS • 2,0 Turbo 220 PS
• 2,8 V6 260 PS Εξοπλισμός (Insignia 1,6):
ESP, 6 αερόσακοι, εμπρός ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικοί καθρέπτες, air condition και ηχοσύστημα
Τιμές
• 1,6 από 19.800 ευρώ • 1,8 από 21.610 ευρώ • 1,6 Turbo από 24.510 ευρώ
• 2,0 Turbo από 28.760 ευρώ • 2,8 V6 από 42.260 ευρώ
Σύγχρονο εσωτερικό με καλή ποιότητα Η εικόνα στο εσωτερικό του Opel
Insignia είναι μοντέρνα και σύγχρονη, με την πεπλατυσμένη κεντρική κονσόλα να εκτείνεται μέχρι και τα πίσω καθίσματα. Ευχάριστες εντυπώσεις δημιουργεί και η διχρωμία των υλικών, αλλά και οι χρωμιωμένες επενδύσεις σε διάφορα τμήματα. Σε επίπεδο ποιότητας, η χρήση αφρώδους υλικού στο άνω τμήμα του ταμπλό προσδίδει πόντους πολυτέλειας, ενώ και τα υπόλοιπα σκληρά υλικά εμφανίζουν ικανοποιητικό φινίρισμα και συναρμολόγηση.
Συνδυάζει την άνεση με την πολύ καλή οδική συμπεριφορά
Η ανάρτηση του Insignia περιλαμβάνει γόνατα ΜακΦέρσον στον εμπρός άξονα και πολλαπλούς συνδέσμους στον πίσω, με κοινό χαρακτηριστικό την εκτεταμένη χρήση αλουμινίου. Η ρύθμισή της στοχεύει στην παροχή πολύ καλών επιπέδων άνεσης, χωρίς παράλληλα το Insignia να χάνει και στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς. Στάνταρ στις εκδόσεις Sport και προαιρετικά στις Edition και Cosmo προσφέρεται η ρυθμιζόμενη ανάρτηση FlexRide, με τρεις επιλογές (Normal, Sport, Tour) που διαφοροποιούν το στήσιμο του αυτοκινήτου.
Ασφάλεια
Το Insignia έχει λάβει μέρος στις δοκιμές πρόσκρουσης του ανεξάρτητου οργανισμού Euro NCAP, κατακτώντας την ανώτατη αξιολόγηση των 5 αστέρων για την προστασία που προσφέρει.
Χώροι
Στο πίσω τμήμα του εσωτερικού του Insignia, ο χώρος είναι αρκετός, κυρίως για τα γόνατα και τους ώμους των επιβατών.
Το μεγάλο πορτ-μπαγκάζ των 530 λίτρων (5θυρο) μπορεί να μεταφέρει όλες τις αποσκευές μιας οικογένειας.
Τεχνολογία - Βλέπει τα πάντα!
Οι κατευθυνόμενοι προβολείς AFL+ διαθέτουν 9 διαφορετικές λειτουργίες, προσαρμόζοντας τη δέσμη του φωτός ανάλογα με την ταχύτητα του οχήματος, την περιοχή στην οποία αυτό κινείται και τις καιρικές συνθήκες.
Το σύστημα Opel Eye, μέσω μιας κάμερας, εντοπίζει την οδική σήμανση στο δρόμο που κινείται το αυτοκίνητο και ενημερώνει οπτικά τον οδηγό για τα όρια ταχύτητας και τις περιοχές όπου απαγορεύεται η προσπέραση.
Αυτοκίνητα που άλλαξαν τα δεδομένα στις κατηγορίες τους