Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  30/3/2011
TEST
Κινητήρας-Κιβώτιο
Διαβάστηκε από 27540 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:30/3/2011
Ικανό μοτέρ με πολύ καλές επιδόσεις
«Αθήνα, ¶μστερνταμ ή Βερολίνο…

…να κάνεις βόλτες με το magic bus», τραγούδησαν οι Τρύπες τη δεκαετία του ´90 στην
Ο κινητήρας του Orlando είναι ελαστικός και "ζωντανός", χωρίς όμως να κρύβει το θόρυβό του, ειδικά στις υψηλές στροφές.
Ο κινητήρας των 1,8 λίτρων του Orlando είναι γνωστός μας από το Chevrolet Cruze και αποδίδει 141 ονομαστικούς ίππους. Η απόδοσή του ικανοποιεί κυρίως από τις μεσαίες στροφές και άνω, όντας τελικά σε θέση να κινήσει σε σβέλτους ρυθμούς το 7θέσιο μοντέλο. Συνδυάζεται με ένα 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο που έχει σχετικά μακριά κλιμάκωση, χωρίς πάντως να υπονομεύει τις επιδόσεις, οι οποίες είναι πολύ καλές για τα δεδομένα της κατηγορίας. Από πλευράς θορύβου, το μοτέρ αυτό γίνεται αισθητό στις υψηλές στροφές λειτουργίας, κρατώντας πάντως σε λογικά επίπεδα την τραχύτητα που παράγει. Στον τομέα της κατανάλωσης, η Chevrolet ανακοινώνει 7,3 λτ. καυσίμου ανά 100 χλμ., το οποίο είναι ένα πολύ καλό νούμερο για ατμοσφαιρικό κινητήρα 1,8 λίτρων.

 
 Chevrolet Orlando 1,8
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Από πρωτότυπο, σε μοντέλο παραγωγής
Παθητική ασφάλεια
Εσωτερικό
Χώροι
Διαμόρφωση καθισμάτων
Κινητήρας-Κιβώτιο
Στο δρόμο
Συμπέρασμα
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Βαθμολογία