Πολύ καλός είναι ο χώρος αποσκευών του Insignia με όγκο 530 λίτρων, ωστόσο οι επιβάτες θα κάνουν υποχωρήσεις λόγω της «χαμηλοτάβανης» οροφής.
Χώροι: Avensis για επιβάτες, Insignia για αποσκευές
(6/1/2017)
Ως γνήσια οικογενειακά και τα δυο μοντέλα διαθέτουν μεγάλους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους. Ωστόσο, υπάρχουν διαφορές μεταξύ τους και η… μεζούρα δίνει το προβάδισμα στο Toyota Avensis, το οποίο έχει μεγαλύτερο αέρα για τα γόνατα των πίσω επιβατών.
Στο πεδίο των χώρων, το Insignia είναι σε θέση να μεταφέρει με άνεση 5 ενήλικες στο εσωτερικό του, με παραχωρήσεις να απαιτούνται στο χώρο για τα κεφάλια των πίσω επιβατών, λόγω της «χαμηλοτάβανης» οροφής. Το πορτ-μπαγκάζ από την πλευρά του, στη 5θυρη έκδοση της δοκιμής έχει πολύ μεγάλο άνοιγμα και άκρως ικανοποιητικό όγκο 530 λτ.
Παρόλα ταύτα, σε ότι αφορά του χώρους του Avensis, υπάρχει άφθονος χώρος για τα κεφάλια και τους ώμους των επιβατών μπροστά, ώστε και οι πιο υψηλοί να βρουν τη θέση που τους αρμόζει. Στο πίσω μέρος πάλι, 3 ενήλικες θα μεταφερθούν χωρίς να αντιμετωπίσουν πολλά προβλήματα, έχοντας αρκετό χώρο για τα γόνατά (βολεύει πολύ και το εντελώς επίπεδο δάπεδο) και για τους ώμους τους.
Αναφορικά με το χώρο των αποσκευών, το Opel Insignia όπως προαναφέρθηκε έχει χωρητικότητα 530 λίτρων, με το Toyota Avensis να μένει με την αρκετά καλή χωρητικότητα των 509 λίτρων.
Στο Avensis υπάρχουν εξαιρετικά καλοί χώροι για τους επιβάτες εμπρός και πίσω με τον χώρο αποσκευών να χωρά 509 λτ.
Αν και το μοναδικο αξιο αναφορας μεσαιο απο την γερμανια...η την αμερικη αν προτιμουν μερικοι...δειχνει τα χρονια του και μαλιστα οταν εχει απεναντι του αξια διαχρονικα αναγνωρισμενη τα βρισκει μπαστουνι.
Μονοδρομος το avensis γιατι ειναι toyota με οτι συνεπαγεται το ονομα του για καθε αγοραστη!
Απάντηση: Οι επιδόσεις του σε 0-100 χλμ./ώρα είναι 11,2 δλ. και σε ρεπρίζ 60-100 χλμ./ώρα με 4η είναι 9,3 δλ. Τέλος το 80-120 χλμ./ώρα με 5η γίνεται σε 13,1 δλ.
@kostas,το OPEL ISIGNIA είναι πρώτο στην κατηγορία του από τότε που παρουσιάστηκε το 2008 πανευρωπαικά,ούτε passat,mondeo,avensis,κτλ,έχουμε 2 στην δουλειά και γράφουνε καθημερινά χιλιόμετρα και ούτε κιχ.
Αν και το μοναδικο αξιο αναφορας μεσαιο απο την γερμανια...η την αμερικη αν προτιμουν μερικοι...δειχνει τα χρονια του και μαλιστα οταν εχει απεναντι του αξια διαχρονικα αναγνωρισμενη τα βρισκει μπαστουνι. Μονοδρομος το avensis γιατι ειναι toyota με οτι συνεπαγεται το ονομα του για καθε αγοραστη!
Γιατί δεν αναφέρετε καθόλου τα νούμερα επιδόσεων του Avensis;
Απάντηση: Οι επιδόσεις του σε 0-100 χλμ./ώρα είναι 11,2 δλ. και σε ρεπρίζ 60-100 χλμ./ώρα με 4η είναι 9,3 δλ. Τέλος το 80-120 χλμ./ώρα με 5η γίνεται σε 13,1 δλ.
τους ιδιους χωρους εχουν.Το συγκεκριμενο Opel το εχω παρατηρησει στο δρομο οταν φρεναρει τα πισω φωτα αναβουν αλλα ντα'λλων.Το εχω δει αρκετες φορες,σιγουρα οχι μονο εγω...
Εφόσον το συγκριτικό ΔΕΝ έχει τουτούνι του group, η άποψη είναι "πάρτε ότι θέλετε, ΔΕΝ μας απασχολεί..."
@kostas,το OPEL ISIGNIA είναι πρώτο στην κατηγορία του από τότε που παρουσιάστηκε το 2008 πανευρωπαικά,ούτε passat,mondeo,avensis,κτλ,έχουμε 2 στην δουλειά και γράφουνε καθημερινά χιλιόμετρα και ούτε κιχ.
Εκτιμώ ότι η έλευση του νέου Οπελ θα ταρακουνήσει τα νερά σ αυτήν την κατηγορία, είναι πραγματικά ένα όμορφο.