Ο 1,6 BlueHDi πετρελαιοκινητήρας των Citroen-Peugeot (εδώ ο 100άρης του Citroen C4 Cactus) διαθέτει σύστημα επιλεκτικής κατάλυσης με υγρό εξάτμισης AdBlue.

Κινητήρες-Κατανάλωση: Με 120 άλογα 500X και 2008, πιο οικονομικό το Cactus

121.916 Επισκέψεις στο άρθρο (20/12/2017)

Κάτω από το καπό του C4 Cactus και του 2008 βρίσκεται ο ίδιος γαλλικός 8βάλβιδος 1,6 BlueHDi κινητήρας, που χρησιμοποιεί υγρό εξάτμισης AdBlue για να εξουδετερώνει τα βλαβερά ΝΟx. Στο C4 Cactus αποδίδει 100 άλογα με 254 Nm ροπής, ενώ στο 2008 διατίθεται και η έκδοση με τα 120 άλογα και τα 300 Νm ροπής. Mεγαλύτερη ροπή (320 Nm) εμφανίζει η 1,6 MTJ έκδοση του Fiat 500X με τα 120 άλογα, που στην πράξη δείχνει πιο σβέλτο έχοντας πιο κοντή κλιμάκωση στο κιβώτιο.

Το 2008 έχει το καλύτερο 0-100, ενώ το C4 Cactus κινείται απόλυτα ικανοποιητικά, αφού ισορροπεί την απουσία 20 ίππων με το αισθητά χαμηλότερο βάρος του. Πάντως ένα 6τάχυτο κιβώτιο και ένας καλύτερος σε κούμπωμα επιλογέας, όπως σε 500Χ και 2008, θα το κολάκευαν περισσότερο.

Και οι 3 κινητήρες πάντως έχουν πολιτισμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας με καλό τράβηγμα από χαμηλά και λογικό κροτάλισμα. Με διαφορά πιο οικονομικό σε κατανάλωση είναι το C4 Cactus η μέση κατανάλωση του οποίου παραμένει με ευκολία  γύρω στα 4,8 λτ./100 χλμ. Ακολουθεί το 2008, ενώ το βάρος και το «κοντό» κιβώτιο επιβαρύνει αρκετά το 500Χ, η μέση κατανάλωση του οποίου φλερτάρει με τα 7,0 λτ./100 χλμ.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

SEAT GNHSIA ANTALLAKTIKA
ETRANSIT VS ESPRINTER