Η Stelvio μπορεί να κινηθεί εξαιρετικά σβέλτα σε δρόμο με στροφές κρύβοντας περίτεχνα τον όγκο και το βάρος της. Οι μικρές κλίσεις και η πολύ καλή αίσθηση που προσφέρει στον οδηγό της, την καθιστούν σ
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η Stelvio μπορεί να κινηθεί εξαιρετικά σβέλτα σε δρόμο με στροφές κρύβοντας περίτεχνα τον όγκο και το βάρος της. Οι μικρές κλίσεις και η πολύ καλή αίσθηση που προσφέρει στον οδηγό της, την καθιστούν σημείο αναφοράς οδηγικά, για τα δεδομένα της κατηγορίας και της τιμής της.

Οδική συμπεριφορά: Ένα υπερυψωμένο GTI…

71.083 Επισκέψεις στο άρθρο (19/12/2017)

Με δάνειο την πλατφόρμα «Giorgio» από την Giulia, η Stelvio παρά το σημαντικά αυξημένο βάρος της –αλλά και πάλι περιορισμένο σε σχέση με τον ανταγωνισμό-, καταφέρνει να βγάλει το σπορ DNA της φίρμας οδηγικά. Η έκδοση που είχαμε στη διάθεσή μας εφοδιάζεται με το σύστημα τετρακίνησης Q4 all-wheel drive το οποίο έχει πιο πισωκίνητη φιλοσοφία, ταιριάζοντας με τον χαρακτήρα της φίρμας. Η ανάρτηση αποτελείται από διπλά ψαλίδια εμπρός και άξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω και διαθέτει σφιχτή ρύθμιση, προάγοντας το οδηγοκεντρικό προφίλ της Stelvio, ενώ τέλος για την επίτευξη της ενδιαφέρουσας οδικής συμπεριφοράς της, ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί και στην κατανομή του βάρους. Στην πράξη, το ιταλικό crossover από την πρώτη στιγμή σε κερδίζει με την σταθερότητα που επιδεικνύει κινούμενο σε μεγάλες ταχύτητες αλλά και την  αμεσότητά του στις εντολές του οδηγού, στοιχείο που το καθιστά ξεχωριστό για τα δεδομένα της κατηγορίας. Η ανάρτηση ενώ έχει σφιχτή αίσθηση είναι άνετη και αμβλύνει πολύ καλά τις ανωμαλίες, ενώ προσφέρει και εξαιρετική ποιότητα κύλισης. Παράλληλα οι κλίσεις του αμαξώματος σε δρόμο με στροφές είναι αμελητέες, ενώ με το σύστημα D.N.A που διαμορφώνει ανάλογα την αμεσότητα των βασικών μερών (τιμόνι, γκάζι, κιβώτιο), ο οδηγός λαμβάνει ότι χρειάζεται για να ξεφύγει οδηγικά από τα στενά όρια των crossover. Η Stelvio στην αρχική της τοποθέτηση με το τιμόνι και το γκάζι (σε κλειστά κομμάτια) παρουσιάζει άμεσα την πισωκίνητη φύση του συστήματος τετρακίνησης, βοηθώντας έτσι τον οδηγό της να μείνει στο γκάζι και να διαγράψει γρήγορα και ουδέτερα την τροχιά της στροφής. Σε πιο ανοιχτά κομμάτια και πάλι κρύβει εξαιρετικά τον όγκο και το βάρος της και μέσω του ESP που δεν απενεργοποιείται όπως και στην Giulia (σωστή επιλογή εδώ), δεν κλονίζεται και από φαινόμενα μεταφοράς βάρους. Τα φρένα που ενσωματώνουν το σύστημα IBS (Integrated Brake Assist) και χρησιμοποιούν και το σύστημα ευστάθειας κατά την πέδηση, είναι εξαιρετικά σε απόδοση και αντοχή, όμως η αίσθηση από το μεσαίο πεντάλ είναι μέτρια αφού του λείπει διαδρομή και σαφήνεια. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
skoda