Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά

43.241 Επισκέψεις στο άρθρο (20/4/2024)
Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά

Τεχνικά χαρακτηριστικά Ford Focus 1,0 Ecoboost mHEV 125 PS
Κινητήρας*  
Κυβισμός (κ.εκ.) 998
Κύλινδροι/Βαλβίδες 3/12
Τροφοδοσία Αμεσος ψεκασμός βενζίνης+ turbo, mhev 48V
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 125/6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 170/1.400-4.500
Start/Stop NAI
   
Eπιδόσεις  
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 10,3
60-100 χλμ./ώρα με 4η/5η (δλ.) 7,6/9,8
80-120 χλμ./ώρα με 5η/6η (δλ.) 11,5/14,0
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* 200
Βάρος (κιλά)* 1.349
   
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)  
Μέση εργοστασιακή WLTP 5,3
Μέση δοκιμής 7,0
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP* 119
Ρεζερβουάρ (λτ.) 52
*&&&&εργοστασιακές τιμές
Εξοπλισμός - τιμή Ford Focus 1,0 Ecoboost mHEV 125 PS
ESP *
Αυτόματο φρενάρισμα *
Αερόσακοι 6
Ηλ. παράθυρα Ε/Π */*
Κεντρικό κλείδωμα/Τλχ */*
Ηλεκτρικοί καθρέπτες/Αναδιπλωση */*
Υποβοήση/ Ρύθμιση τιμονιού */*
Κλιματισμός * (αυτόματος 2ζωνικός)
Ηχοσύστημα/οθόνη */έγχρωμη αφής 13,2'
Cruise control *
Ζάντες αλουμινίου * 17 ιντσών
Προβολείς ομίχλης *
Φώτα ημέρας * LED
Εγγύηση μηχανικών μερών 8 χρόνια ή 160.000 χλμ
Έκδοση ST-Line
Tιμή (από)  
*: στάνταρ, O: προαιρετικός, -: δε διατίθεται
Αναρτήσεις - Φρένα - Τιμόνι Ford Focus 1,0 Ecoboost mHEV 125 PS
Εμπρός ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον, αντιστρεπτική
Πίσω ανάρτηση Ημιάκαμπτος άξονας
Εμπρός φρένα Αερ. Δίσκοι
Πίσω φρένα Δίσκοι
100-0 χλμ./ώρα (μ.) 35,6
Υποβοήθηση τιμονιού Ηλεκτρική
Μετατρόχιο Ε/Π (χλστ.) 1.582/1.576
Στροφές τιμονιού 2,6
Κύκλος στροφής (μ.) 11,0
Θόρυβος στα 100/120 χλμ./ώρα με 5η/6η(db) 65,0/67,5
Διάσταση ελαστικών δοκιμής 215/50 R17
Μάρκα-μοντέλο ελαστικών Continental EcoContact 6
Διαστάσεις (χλστ.) Ford Focus
Κεφάλι οδηγού 74
Κεφάλι πίσω 31
Πλάτος εμπρός 1.445
Πλάτος πίσω 1.385
Πόδια πίσω 165
Χώρος αποσκευών (λτ.) 392
ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος 4.392x1.825x1.459
Μεταξόνιο 2.700
*Οι μετρήσεις έχουν γίνει με προσομοίωση επιβάτη ύψους 1,75 μ. και βάρους 75 κιλών

Σελίδα 1Δοκιμή: Ανανεωμένο Ford Focus 1,0 Ecoboost mHEV 125 PS
Σελίδα 2Εξηλεκτρισμένο Focus με 125 άλογα και fun to drive
Σελίδα 3Κινητήρας: «Τραβάει» καλύτερα, χωρίς να καταναλώνει περισσότερο
Σελίδα 4Στο δρόµο: Η χαρά του οδηγού
Σελίδα 5Η γνώμη μας
Σελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
Mercedes
test center