2 φωτογραφίες »

Συγκριτικά με το χειροκίνητο, η αυτοματοποιημένη έκδοση έχει πολύ καλύτερες επιδόσεις, ειδικά οι ρεπρίζ είναι μειωμένες αρκετά δευτερόλεπτα.

Κινητήρας: Τόνωση στις επιδόσεις με αύξηση στην κατανάλωση

69.649 Επισκέψεις στο άρθρο (24/8/2020)

Όπως έχουμε δει το i10 εφοδιάζεται με 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.000 κυβικών που αποδίδει 67 άλογα και 96 Nm ροπής. Στη συγκεκριμένη έκδοση συνεργάζεται με ένα αυτοματοποιημένο κιβώτιο 5 σχέσεων. Δεν πρόκειται για αυτόματο κιβώτιο, αλλά για κανονικό μηχανικό με συμπλέκτη, ωστόσο τη διαδικασία της σύμπλεξης-αποσύμπλεξης την αναλαμβάνει το σύστημα, με αποτέλεσμα εσείς να έχετε την αίσθηση αυτόματου κιβωτίου. Όπως έχουμε δει και σε άλλες περιπτώσεις, τα αυτοματοποιημένα κιβώτια δημιουργούν μία αίσθηση αδράνειας κατά το ανέβασμα ταχυτήτων. Στην αρχή θα σας φανεί παράξενο, ωστόσο θα το συνηθίσετε γρήγορα και θα προσαρμόσετε την οδήγησή σας, απαλείφοντας αυτή την αίσθηση.

Από εκεί και πέρα συγκριτικά με το χειροκίνητο, η αυτοματοποιημένη έκδοση έχει καλύτερες επιδόσεις, ειδικά οι ρεπρίζ είναι μειωμένες αρκετά δευτερόλεπτα (5 δλ. στο 60-100 χλμ./ώρα και 10 δλ. στο 80-120 χλμ./ώρα), ωστόσο αυτό έχει τον αντίκτυπο του στην κατανάλωση, η οποία είναι 7,0 λτ./100 χλμ.. Όσον αφορά στην πράξη το μοτέρ είναι ζωντανό από χαμηλά και «κρύβει» την τρικύλινδρη φύση του, κινώντας απροβλημάτιστα το λιλιπούτειο μοντέλο.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

MIKRA VANS LEASING
test center