Εκ πρώτης δε φαίνονται πολλές οι αλλαγές στη νέα GLC. Όλες οι οθόνες είναι όμως καινούριες ενώ και το τιμόνι έχει πιο πολλές και πιο σύγχρονες λειτουργίες.

1. Νέα μπουτόν και νέα touchpad πάνω στο τιμόνι της GLC. 2. Ένα νέο touchpad στη βάση της κονσόλας, «έδιωξε» το στρογγυλό χειριστήριο που υπήρχε εκεί.

Οικογενειακό και το πορτ-μπαγκάζ: 500 λίτρα, χώρος κάτω από το δάπεδο και τετράγωνα τοιχώματα.

Eσωτερικό: «Πες μου μια λέξη, αυτή τη μόνη λέξη…»

34.010 Επισκέψεις στο άρθρο (23/10/2019)

H βασική αλλαγή στην καμπίνα είναι ότι διαθέτει πλέον το MBUX σύστημα επικοινωνίας και ψυχαγωγίας το οποίο, όπως ξέρουμε και από την A-Class, σε ακούει και σου απαντάει ή προχωρά στην εκτέλεση της εντολής που του έδωσες π.χ. «Hey Mercedes, (απαραίτητη εισαγωγη για να αρχίσει η συζήτηση), ανέβασε τη θερμοκρασία στον κλιματισμό επειδή κρυώνω». Υπάρχουν όμως και δομικές αλλαγές. Η οθόνη στο κέντρο είναι νέα και πιο μοντέρνα, καθώς η προηγούμενη επηρεαζόταν αισθητικά από τα συστήματα των παλιών Α- και B-Class. Eδώ το μόνιτόρ ξεκινά από τις 7 ίντσες και ανεβαίνει έως τις 10,2.

Αντίστοιχα ο πίνακας οργάνων είναι πλέον πλήρως ψηφιακός, με τρεις επιλογές στιλ και άφθονη πληροφορία. Το νέο infotainment άλλαξε όμως και την κεντρική κονσόλα. Έχει φύγει από εκεί το παλιό στρογγυλό χειριστήριο και έχει μπει μια νέα επιφάνεια αφής, με μεγάλο όφελος τόσο στη λειτουργικότητα όσο και στην κομψότητα. Αντίστοιχα, στο τιμόνι προστέθηκαν touchpad στο στιλ τόσο της A-Class όσο και της E-Class. H εμπειρία έχει δείξει ότι από εκεί ή κατευθείαν με την οθόνη αφής είναι πιο βολικό το πέρασμα των εντολών και οι λοιπές ρυθμίσεις. Σαν εικόνα, το υπόλοιπο ταμπλό είναι κατά βάση ίδιο, αλλά νέα χρώματα και συνδυασμοί δίνουν έναν τόνο πιο καινούριο. Επίσης, όλα τα υλικά γύρω από διακόπτες και χειρολαβές δείχνουν λίγο πιο φροντισμένα πλέον. 

Xώροι: Χάνει η Βενετιά βελόνι; 
Eντάξει, σίγουρα η απότομη κάθοδος της οροφής προς το πίσω μέρος, στοιχίζει λίγο στην Coupe εκδοχή έναντι της απλής πεντάθυρης GLC. Αλλά αυτό δε σημαίνει και πολλά για ένα SUV με μήκος 4,74 μέτρα, πλάτος σχεδόν 1,9 μ. και μεταξόνιο 2,87 μ.. Η ευρυχωρία παραμένει λοιπόν στο υψηλό επίπεδο που γνωρίζαμε, το οποίο δε μπορεί να επηρεαστεί από μια ανανέωση στο μέσον του κύκλου ζωής του μοντέλου, όπως η προκειμένη. Εξαιρετικός ο χώρος για τα γόνατα, όπως και για τους ώμους και πλήρως αποδεκτός και σε ό,τι αφορά τα κεφάλια.

Το πορτ-μπαγκάζ των 500 λίτρων έρχεται να δείξει ότι, η GLC Coupe όσο και να εστιάζει στα κάλλη δεν πρόκειται να νιώσει κανένα –χωροταξικό- πόνο. Αντίθετα, περισσότερο επηρεάζει την ορατότητα η διαμόρφωση της οροφής παρά τους χώρους.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

home pro
VW CRAFTER LEASEPRO