Μπορεί μια Porsche να φορά 4κύλινδρο κινητήρα; Η 718 αποδεικνύει πως μπορεί. Για αυτό και δίκαιος είναι ο παραλληλισμός του ονόματος με την θρυλική τετρακύλινδρη 718 του Ά50 που σάρωνε σε LeMans και Nurburgring.

Πανέμορφος πίνακας οργάνων, συνδυάζει αναλογικά με ψηφιακά στοιχεία.

Φορτωμένη με αρκετά κουμπιά είναι η κεντρική κονσόλα, τα οποία δεν δειυκολύνουν την εργονομία.

Το χρονόμετρο του Sport Chrono, για την περίπτωση που θέλεις να κρατάς χρόνο στην πίστα.

Στο κέντρο του περιστροφικού διακόπτη υπάρχει ένα κουμπί που το πατάς και τότε η πίεση της τορυμπίνας διατηρείται στα 1,4 bar για 20 δλ., ώστε να έχεις άμεση απόκριση στο πάτα-άσε του γκαζιού.

Αλουμινένια τα «αυτάκια» του PDK.

Το κουμπί για το άνοιξε κλείσε της οροφής βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα.

Έτοιμη. Σας περιμένει μπροστά!

34.478 Επισκέψεις στο άρθρο (13/1/2018)

Αυτή ήταν η φράση που ακούστηκε από τη Υπεύθυνη των Δημοσίων Σχέσεων της Porsche το πρωινό της παραλαβής του μοντέλου και αμέσως νιώσαμε τους καρδιακούς παλμούς να ανεβαίνουν και την αδρεναλίνη να γεμίζει το σώμα μας. Πλησιάζοντας προς την έξοδο, παρατηρούμε την Boxster από το πλάι, με την οροφή κατεβασμένη, να μας περιμένει και ανακαλύπτουμε πως από κοντά είναι εξίσου εντυπωσιακή όπως στις φωτογραφίες, αλλά και compact σε διαστάσεις όπως ορίζουν οι αναλογίες της (4.379 x 1.801 x 1.281 χλστ. για μήκος, πλάτος και ύψος αντίστοιχα). Κάνουμε μία «γύρα» γύρω από το μυώδες αμάξωμα για να το θαυμάσουμε λίγο περισσότερο και έπειτα ρωτάμε τον φωτογράφο: «Σβολώ θα τα βάλεις μπροστά ή πίσω;». Ο λόγος για τα φωτογραφικά σύνεργα, μιας και η κεντρομήχανη αυτή κατασκευή έχει δύο πορτ-μπαγκάζ τα οποία μπορούν με ευκολία να καλύψουν τις ανάγκες μιας επίσκεψης στο supermarket ή ενός 2ημέρου στους Δελφούς με τη σύντροφό σας. Τα βάλαμε τελικά μπροστά και μπήκαμε γρήγορα στην καμπίνα. 

Το κλειδί βρίσκεται παραδοσιακά αριστερά από το τιμόνι, το οποίο είναι μικρό σε διάμετρο, όμορφο σε σχεδίαση και προς ευχάριστη έκπληξη χωρίς -τα περιττά για την προκειμένη περίπτωση- μπουτόν για το ηχοσύστημα πάνω του (σ.σ. αν είστε βέβαια κάτοχος ίσως όμως να πρέπει να τα επιλέξετε). Έπειτα, η κεντρική κονσόλα είναι γεμάτη πολλά κουμπιά που δεν διευκολύνουν την εργονομία (παρόλα αυτά δεν ενοχληθήκαμε πάρα πολύ), ο πίνακας οργάνων συνδυάζει ψηφιακά με αναλογικά στοιχεία, ενώ στο κέντρο του ταμπλό, ψηλά τοποθετημένο βρίσκεται το ρολόι του Sport Chrono Package, σε περίπτωση που βρεθείς σε κάποια πίστα και θέλεις να κρατάς χρόνο. Όσο για την θέση οδήγησης; Κάθεσαι χαμηλά, πολύ χαμηλά για την ακρίβεια σε σημείο που εμείς σηκώσαμε το κάθισμα ένα κλικ, ενώ η θέση ως θέση, αν και δεν της φαίνεται με το μάτι, είναι άνετη και το κάθισμα προσφέρει πάρα πολύ καλή πλευρική στήριξη. Για την ποιότητα των υλικών και τη συναρμογή τους φυσικά δεν χρειάζεται να κάνουμε κουβέντα. Μπράβο στην κυρία «Dr. Innenraummeisterin».

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

ETRANSIT VS ESPRINTER
OPEL