Κινητήρας: Ένας μελωδικός V6 που βάζει πιπέρι (καγιέν) στην άσφαλτο

27.508 Επισκέψεις στο άρθρο (20/3/2024)
Τα 470 άλογα και κυρίως τα 650 Nm ροπής από το plug-in σύνολο όχι απλά θα κινήσουν άνετα την 2,5 τόνων Cayenne Coupe, αλλά θα την εκτοξεύσουν σε κάθε απότομο πάτημα του δεξιού πεντάλ.
2 Φωτογραφίες »

Τα 470 άλογα και κυρίως τα 650 Nm ροπής από το plug-in σύνολο όχι απλά θα κινήσουν άνετα την 2,5 τόνων Cayenne Coupe, αλλά θα την εκτοξεύσουν σε κάθε απότομο πάτημα του δεξιού πεντάλ.

Τα 470 άλογα και κυρίως τα 650 Nm ροπής από το plug-in σύνολο όχι απλά θα κινήσουν άνετα την 2,5 τόνων Cayenne Coupe, αλλά θα την εκτοξεύσουν σε κάθε απότομο πάτημα του δεξιού πεντάλ. Το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε μόλις 5,6 δλ., ενώ ακόμα πιο εντυπωσιακές είναι οι ενδιάμεσες επιταχύνσεις, με το 60-100 χλμ./ώρα να έρχεται σε 2,8 δλ. και το 80-120 σε 3,4 αντίστοιχα. Ακόμη και στο hybrid πρόγραμμα η απόκριση είναι καλή, τη στιγμή που στο Sport και στο Sport+ «ξυρίζει» με ουσιαστικά μηδενικό lag.


Ακόμη και στο hybrid πρόγραμμα η απόκριση είναι καλή, τη στιγμή που στο Sport και στο Sport+ «ξυρίζει» με ουσιαστικά μηδενικό lag, με τον V6 παράγει έντονο βρυχηθμό όσο πλησιάζει στα κόκκινα.
2 Φωτογραφίες »

Ακόμη και στο hybrid πρόγραμμα η απόκριση είναι καλή, τη στιγμή που στο Sport και στο Sport+ «ξυρίζει» με ουσιαστικά μηδενικό lag, με τον V6 παράγει έντονο βρυχηθμό όσο πλησιάζει στα κόκκινα.


Εντυπωσιακός είναι και ο ήχος που παράγει ο V6 βενζινοκινητήρας, σαν απαλό γουργουρητό χαμηλά και έντονο βρυχηθμό όσο πλησιάζει στα κόκκινα. Ειδικά δε στα προγράμματα Sport με τα μικρά «σκασίματα» στις αλλαγές. Αν και για να είμαστε δίκαιοι πιο πολύ έχει να κάνει με το γεγονός ότι μας έχουν λείψει τέτοιου είδους μοτέρ, παρά με τον αυτό καθαυτό ήχο.

Στην καθημερινότητα πάντως η πλειοψηφία των χιλιομέτρων θα γίνει ηλεκτρικά καθώς by default το σύστημα επιλέγει ως πηγή τον ηλεκτροκινητήρα (για ταχύτητες μέχρι 135 χλμ./ώρα), ο οποίος χάρη στη νέα μεγαλύτερη μπαταρία σε πραγματικές συνθήκες μπορεί να βγάλει γύρω στα 65 χιλιόμετρα (φορτίζει σε 2,2 ώρες σε 11άρη φορτιστή), με μηδενικούς ρύπους και κατανάλωση. Όχι ότι θα σε νοιάξει η κατανάλωση βέβαια, η οποία χωρίς απόθεμα μπαταρίας έχει μέση τιμή στα 11,5 λτ./100 χλμ..    

Το κινητήριο σύνολο συνεργάζεται με ένα ανανεωμένο Tiptronic S κιβώτιο οκτώ σχέσεων, το οποίο αλλάζει τάχιστα τις σχέσεις και κρατάει ψηλά τις στροφές στα sport προγράμματα και αντίθετα τείνε να αλλάζει συχνά στην υβριδική επιλογή.
 

Σελίδα 1Πρώτη Δοκιμή: Porsche Cayenne Coupe, a piece of art!
Σελίδα 2Σχεδίαση: Πιο δυναμικό και πάντοτε επιβλητικό
Σελίδα 3Εσωτερικό: Η ποιότητα των υλικών και η τεχνολογία συγκλονίζουν
Σελίδα 4Κινητήρας: Ένας μελωδικός V6 που βάζει πιπέρι (καγιέν) στην άσφαλτο
Σελίδα 5Στο δρόμο: Στρίβει σαν γνήσια Porsche, πάει off-road σαν αγρίμι και ταξιδεύει σαν γιοτ σε νηνεμία
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Μετρήσεις - Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ETRANSIT VS ESPRINTER
OPEL