¶κρως ποιοτική, high-tech και με premium βλέψεις η καμπίνα του ID.7.
6 Φωτογραφίες »

¶κρως ποιοτική, high-tech και με premium βλέψεις η καμπίνα του ID.7.

Eσωτερικό-Χώροι: High tech κινητό «σαλόνι»

10.726 Επισκέψεις στο άρθρο (14/2/2024)

Εμφανής είναι η διάθεση των σχεδιαστών της καμπίνας του ID.7 για τη δημιουργία ενός άκρως ποιοτικού και high-tech συνόλου με premium βλέψεις. Η οριζόντια διάταξη του ταμπλό, η σχετική απλότητα, αλλά και η οθονάρα των 15 ιντσών με εντελώς νέο μενού στο κέντρο του ταμπλό είναι χαρακτηριστικά που θυμίζουν αρκετά το Tesla Model 3, στο οποίο ξεκάθαρα στοχεύει το ID.7. Ωστόσο η συνολική αίσθηση ποιότητας είναι σαφώς εντονότερη στο αρκετά ακριβότερο γερμανικό μοντέλο. Μπροστά από τον οδηγό συνεχίζει να βρίσκεται ένας μικρός ψηφιακός πίνακας οργάνων, αλλά πλέον ενσωματώνεται μέσα στο ταμπλό και όχι στη στεφάνη του τιμονιού και έτσι δεν μετακινείται πάνω-κάτω στην αντίστοιχη ρύθμιση της κολώνας, όπως στα άλλα ID.


Η οριζόντια διάταξη του ταμπλό, η σχετική απλότητα, αλλά και η οθονάρα των 15 ιντσών, ξεχωρίζουν.
6 Φωτογραφίες »

Η οριζόντια διάταξη του ταμπλό, η σχετική απλότητα, αλλά και η οθονάρα των 15 ιντσών, ξεχωρίζουν.


Στο βασικό εξοπλισμό υπάρχει και head-up display επαυξημένης πραγματικότητας (AR), που εμφανίζει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες (επίπεδο φόρτισης κατανάλωση ενέργειας, πλοήγηση κτλ.) μέσα στο παρμπζί μπροστά στο οπτικό πεδίο του οδηγού. Στα high-light χωρίς αμφιβολία ανήκει το «εξυπνο» 3ζωνικό σύστημα κλιματισμού, που αναγνωρίζει τον οδηγό από το κλειδί και ψύχει ή θερμαίνει το εσωτερικό πριν αυτός μπει στο όχημα. Επίσης ανιχνεύει σε ποιο σημείο το αυτοκινήτου χτυπούν οι ακτίνες του ήλιου για να βγάλει περισσότερο κρύο προς τα εκεί. Μπορεί ακόμα να διανείμει αυτόματα τον αέρα, είτε σε συγκεκριμένα σημεία είτε προς τα σώματα των επιβατών με τις λειτουργίες να μπορούν να ενεργοποιηθούν για κάθε επιβάτη μέσω της κεντρικής οθόνης αφής ή με τη χρήση φωνητικών εντολών.

Εξαιρετικά και τα καθίσματα premium ergoActive, τα οποία δημιουργήθηκαν σε συνεργασία με φυσιοθεραπευτές, ειδικούς ορθοπεδικούς και επιστήμονες από το χώρο του αθλητισμού, Ενσωματώνουν 10 μαξιλάρια αέρα για μασάζ σε βασικά σημεία, διαθέτουν κλιματισμό με δυνατότητα ξεχωριστής ρύθμισης για τη βάση και την πλάτη, ενώ μια αυτόματη λειτουργία, που μετρά τα επίπεδα θερμοκρασίας και υγρασίας μεταξύ του καθίσματος του οδηγού και του συνοδηγού, υπολογίζει μεμονωμένες ρυθμίσεις κλίματος. 
 
Κινητό σαλόνι
Με μεταξόνιο κοντά στα 3 μέτρα και εντελώς επίπεδο πάτωμα, η καμπίνα του ID.7 είναι εξαιρετικά ευρύχωρη, αλλά και πρακτική. Όπως έδειξαν οι μετρήσεις μας, ο χώρος για τα γόνατα των πίσω (23 εκατ.) είναι αρκετός ώστε ακόμα και μπασκετμπολίστες να καθίσουν σταυροπόδι, έχοντας παράλληλα άνετο «αέρα» για τα κεφάλια και τους ώμους τους. Μεγάλο είναι και το πορτ-μπαγκάζ των 532 λτ. (1.586 λτ. με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων), ενώ η liftback λογική της ηλεκτρικής πίσω πόρτας απογειώνει την ευκολία φόρτωσης και την πρακτικότητα.
 

Σελίδα 1Πρώτη δοκιμή: VW ID.7 | Η ID ναυαρχίδα της VW με 286 PS
Σελίδα 2Σχεδίαση - τιμή - εξοπλισμός
Σελίδα 3Eσωτερικό-Χώροι: High tech κινητό «σαλόνι»
Σελίδα 4Επιδόσεις-Αυτονομία: Με πραγματική αυτονομία που ξεπερνά τα 550 χλμ.
Σελίδα 5Οδική συμπεριφορά: Ήσυχο, άνετο και απρόσμενα ευέλικτο
Σελίδα 6Η γνώμη μας
Σελίδα 7Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
Mercedes
test center