Οικογενειακό SUV από τη Honda με «τσουχτερή» τιμή

Οικογενειακό SUV από τη Honda με «τσουχτερή» τιμή

10.481 Επισκέψεις στο άρθρο (30/1/2024)

Το ZR-V (το αρκτικόλεξο αναφέρεται στο «Z Runabout Vehicle») είναι ένα εντελώς νέο μοντέλο στη γκάμα της Ηonda και φυσικά είναι SUV. Τι άλλο θα μπορούσε να είναι μιας και αυτά τα μοντέλα έχουν τρελή ζήτηση και πουλάνε σα ζεστά ψωμάκια; Με μήκος 4,57 μ. το ZR-V τοποθετείται στην «καρδιά» της κατηγορίας των μικρομεσαίων οικογενειακών SUV και μπαίνει ανάμεσα στο HR-V (4,34 μ.) και στο CR-V (4,71 μ.), κλείνοντας το σχετικό κενό στην ευρωπαϊκή γκάμα της ιαπωνικής φίρμας με τους τόσους φανατικούς φίλους. Το ZR-V ήρθε με DNA από το τελευταίας γενιάς Honda Civic, τόσο όσον αφορά στην πλατφόρμα, όσο και στο υβριδικό σύστημα κίνησης με το οποίο θα είναι αποκλειστικά διαθέσιμο. Σχεδιαστικά σίγουρα δεν προκαλεί, αλλά ούτε και συγκινεί, όπως μια Alfa Romeo Tonale για παράδειγμα. Η σχεδιαστική ουδετερότητα του ZR-V βασίζεται στις «καθαρές» γραμμές, τη μεγάλη μάσκα και την αυξημένη απόσταση από το έδαφος, στοιχεία που πάντως χτίζουν με επιτυχία το SUV παρουσιαστικό του. Αυτά τα λίγα με τη θεωρία γιατί ήρθε ώρα να περάσουμε στην πράξη και στις δοκιμασίες του Auto Τρίτη Test Center.


Όπως όλα τα σύγχρονα μοντέλα της Honda, έτσι και το νέο ZR-V είναι διαθέσιμο με πλούσιο βασικό εξοπλισμό, αλλά και «τσουχτερή» τιμή. Έτσι το νέο οικογενειακό SUV της Honda είναι διαθέσιμο από 44.700 ευρώ στο εξοπλιστικό επίπεδο Elegance, το οποίο και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων: LED προβολείς, 9 ιντσών οθόνη αφής συμβατή με Apple CarPlay και Android Auto, θερμαινόμενα μπροστινά καθίσματα, Adaptive Cruise Control, Hill Descent Control, 8 ηχεία, 2 μπροστινές πρίζες USB, 18” τροχούς αλουμινίου με φινίρισμα Gun Metallic, αισθητήρες στάθμευσης εμπρός και πίσω, κάμερα στάθμευσης, ψηφιακή οθόνη πληροφοριών 7 ιντσών και δερμάτινο σπορ τιμόνι. Στάνταρ είναι επίσης και η σουίτα SENSING της Honda με 16 «εργαλεία» ενεργητικής ασφάλειας μεταξύ των οποίων αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, αποφυγή σύγκρουσης με πεζό, ενεργή υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αυτόματα προσαρμοζόμενος ρυθμιστής ταχύτητας (Adaptive Cruise Control), ενώ στάνταρ είναι και οι 10 αερόσακοι. Από εκεί και πέρα, η έκδοση Style ξεκινάει από 48.500 ευρώ, η Sport με στάνταρ ηλεκτρικά καθίσματα ηλεκτρικό άνοιγμα του πορτ μπαγκάζ ξεκινάει από 51.800 ευρώ, ενώ η κορυφαία Advance με στάνταρ ψηφιακό πίνακα οργάνων, ηχοσύστημα Bose, ενεργά φώτα στροφής, προσαρμοζόμενη δέσμη προβολέων, πανοραμική γυάλινη οροφή και Head Up Display ξεκινάει από 55.800 ευρώ.

Σελίδα 1Δοκιμή: Honda ZR-V e:HEV με 184 άλογα
Σελίδα 2Οικογενειακό SUV από τη Honda με «τσουχτερή» τιμή
Σελίδα 3Εσωτερικό-Χώροι: Γεροδεμένο, στιβαρό & πλουσιοπάροχο
Σελίδα 4Κινητήρας-Κατανάλωση: Επιταχύνει σαν GTi και κάνει 1000+ χλμ. με ένα γέμισμα
Σελίδα 5Στο δρόμο: Ευχάριστο και αποτελεσματικό
Σελίδα 6Η γνώμη μας
Σελίδα 7Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
home pro
ETRANSIT VS ESPRINTER