Οι αντιδράσεις της υβριδικής Toyota Corolla είναι ελέγξιμες ακόμα και πάνω από το όριο.
4 Φωτογραφίες »

Οι αντιδράσεις της υβριδικής Toyota Corolla είναι ελέγξιμες ακόμα και πάνω από το όριο.

Πέρασε με επιτυχία στα 75,5 χλμ./ώρα!

64.591 Επισκέψεις στο άρθρο (25/2/2024)

Με την ανάρτηση να διαχειρίζεται σωστά τις απότομες εναλλαγές πορείας και τα σχετικά φορτία, με το μπροστινό σύστημα να προσφέρει πρόσφυση, αλλά και ακρίβεια και φυσικά το πλαίσιο να είναι πρόθυμο η Toyota Corolla κατάφερε να σημειώσει επίδοση με 75,5 χλμ./ώρα. Η ακριβής πίσω ανάρτηση με διπλά ψαλίδια κάνει τη δουλειά που πρέπει ώστε οι αντίστοιχοι τροχοί να μην αναπηδούν ή να χάνουν την πρόσφυσή τους. 


Το τιμόνι είναι ελαφρύ, αλλά σε τελική ανάλυση αρκούντως ακριβές και βοηθά την ανανεωμένη υβριδική Toyota Corolla  στη διαδικασία των απότομων αλλαγών πορείας.
4 Φωτογραφίες »

Το τιμόνι είναι ελαφρύ, αλλά σε τελική ανάλυση αρκούντως ακριβές και βοηθά την ανανεωμένη υβριδική Toyota Corolla στη διαδικασία των απότομων αλλαγών πορείας.


Γενική αίσθηση οδηγού
Ευχάριστα ανάλαφρη και allegra αίσθηση, γερό «πάτημα» και με ομαλές αντιδράσεις, χωρίς μεταφορές βάρους.
 
Γενική αίσθηση επιβατών
Το ESP λειτούργησε διακριτικά και βοηθητικά. Χωρίς να είναι παρεμβατικό έκανε και τη δουλειά του.
 

Βαθμολογία με άριστα το 10

Ανάρτηση: 9
Τιμόνι: 9
Σύστημα ελέγχου ευστάθειας: 10
Διάσταση Ελαστικών: 225/45 R17
Τύπος ελαστικών: Falken ZIEX ZE 914b
 

Σελίδα 1Elk Test στην υβριδική Toyota Corolla των 140 PS
Σελίδα 2Πέρασε με επιτυχία στα 75,5 χλμ./ώρα!
Mercedes
OPEL