Ο 1,7 CRDi όταν συνδυάζεται με το 7-DCT κιβώτιο διπλού συμπλέκτη αποδίδει 141 άλογα και 340 Nm ροπής αντί των 115 ίππων και των 280 Nm της έκδοσης με το χειροκίνητο κιβώτιο.

    Κινητήρας: Στην επιλογή Sport ικανοποιεί απόλυτα

    94.533 Επισκέψεις στο άρθρο (29/6/2018)

    Ο, 1,7 CRDi όταν συνδυάζεται με το 7-DCT κιβώτιο διπλού συμπλέκτη αποδίδει 141 άλογα και 340 Nm ροπής αντί των 115 ίππων και των 280 Nm της έκδοσης με το χειροκίνητο κιβώτιο. Στην πράξη το μοντέλο της δοκιμής δείχνει τη δύναμή του με καλές επιδόσεις (μάλιστα αντί για τα 11,5 δλ, που ανακοινώνει η Hyundai για το 0-100 εμείς είδαμε 10,5 δλ.), ειδικά με την επιλογή Sport, που τονίζει την απόκριση, επιτρέπει το ανέβασμα στροφών μέχρι τις 4.000 σ.α.λ. και κολακεύει τη λειτουργία του κιβωτίου. Το τελευταίο κατεβάζει γρήγορα όταν πατάς το γκάζι και ανεβάζει ομαλά όταν το αφήνεις για να μην επιβαρύνεται η κατανάλωση. Οι μετρήσεις μας για την τελευταία έδειξαν μέση τιμή 7,6 λτ./100 χλμ, που απέχει από τις υποσχέσεις της Hyundai (4,9 λτ./100 χλμ.), ωστόσο δεν είναι υπερβολική για το μέγεθος και την απόδοση του αυτοκινήτου.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    home pro
    ETRANSIT VS ESPRINTER