Κινητήρας

4.190 Επισκέψεις στο άρθρο (21/3/2024)

O ισχυρός εν σειρά δικύλινδρος, Euro 5 κινητήρας των 550 κυβικών μας είναι ήδη γνωστός από τη ναυαρχίδα της Kymco, το AK 550. Αποδίδει 51 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 52 Nm ροπής στις 6.000 σ.α.λ, νούμερα που το κατατάσσουν στην κορυφή των τρίτροχων scooter, ενώ η τελική μετάδοση γίνεται με ιμάντα. Ο κινητήρας έχει crossplane διάταξη στροφάλου στις 270 μοίρες και ειδικά σχεδιασμένους αντικραδασμικούς άξονες που συμβάλουν στην ιδανική ροή του λιπαντικού, για μείωση της θερμοκρασία λειτουργίας και αύξηση της συνολικής απόδοσης. Επιπλέον, η σχεδόν οριζόντια τοποθέτηση κυλίνδρων συμβάλει στο να χαμηλώσει το κέντρο βάρους, προς όφελος της οδικής συμπεριφοράς.  




Θα θέλαμε να υπήρχε traction control, αλλά αντί για αυτό, η Kymco έχει προικίσει το CV3 με δυο riding modes, Power και Rain, με το δεύτερο να μειώνει την ιπποδύναμη στους 39,7 ίππους για μεγαλύτερη ασφάλεια σε ολισθηρό οδόστρωμα. Στάνταρ πάντως είναι το cruise control για ξεκούραστα ταξίδια. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής μετρήσαμε κατανάλωση 5,4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, νούμερο που κινείται σε λογικά πλαίσια δεδομένου του κυβισμού και της απόδοσης του κινητήρα.

Σελίδα 1Kymco CV3 Noodoe - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – αναρτήσεις - φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
BLINK GIORTAZEI
test