Toyota C-HR

577.369 Επισκέψεις στο άρθρο (10/2/2021)
Toyota C-HR
9 Φωτογραφίες »

Στα χιόνια με στυλ

Χάρη στο υβριδικό σύστημα κίνησης, το C-HR εμφάνισε τη χαμηλότερη κατανάλωση ανάμεσα σε όλα τα C-SUV του χειμερινού μας Mega Test.
9 Φωτογραφίες »

Χάρη στο υβριδικό σύστημα κίνησης, το C-HR εμφάνισε τη χαμηλότερη κατανάλωση ανάμεσα σε όλα τα C-SUV του χειμερινού μας Mega Test.

Με ιντραγκαδόρικο design και δυναμικά οδηγικά χαρακτηριστικά, το Toyota C-HR μπορεί να μην έπαιζε εντός έδρας, στο Mega Winter Test του Auto Τρίτη αποδείχθηκε όμως αρκούντως αξιόμαχο! Το ανανεωμένο C-HR (από το Coupe- High Rider) ξεχωρίζει αισθητικά, ενώ και εμπορικά τα καταφέρνει πολύ καλά μιας και το crossover της Toyota ακολουθεί σε πωλήσεις το best seller Nissan Qashqai στη μάχη της ελληνικής αγοράς. Ένα από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του C-HR είναι φυσικά το υβριδικό σύστημα κίνησης, αλλά και τα δυναμικά του χαρακτηριστικά, που μεταξύ άλλων οφείλονται στο χαμηλό κέντρο βάρους και τη μικρή απόσταση από το έδαφος. Θα ήταν αυτή η αιτία να νιώσει το C-HR όπως η αλεπού στο χιονισμένο παζάρι, όταν μάλιστα δεν έχει και κάποιο special ηλεκτρονικό βοήθημα για τις κακοτοπιές;

Το C-SUV που αγαπάει τις στροφές
Το Toyota C-HR είναι ένα από τα πιο ευχάριστα στην οδήγηση οικογενειακά SUV. Οι επιδόσεις της υβριδικής έκδοσης με τα 122 άλογα είναι μετριοπαθείς, αλλά η αίσθηση του συνόλου και το πάτημά του στο δρόμο σε προκαλούν να κινηθείς σε «ανεβασμένους» ρυθμούς για τα δεδομένα της κατηγορίας. Στις στροφές προς τα Καλάβρυτα και μετά προς το χιονοδρομικό κέντρο, το C-HR κατάφερε να αναδείξει τον σπορτίφ χαρακτήρα του, όσον αφορά στην αμεσότητά του. Παρά τις «αδυναμίες» που εμφανίζουν τα κιβώτια CVT και τα χειμερινά ελαστικά, το C-HR δεν δυσκολεύτηκε να κινηθεί παραπάνω από σβέλτα με απόλυτα ουδέτερη συμπεριφορά. Από την άλλη, και παρά την σφιχτή αίσθηση της ανάρτησης, φιλτράρει εντυπωσιακά τις ανωμαλίες του δρόμου παρουσιάζοντας ραφιναρισμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας, με την ποιότητα κύλισης να προσεγγίζει premium κατασκευές της κατηγορίας. Και όλα αυτά με τη χαμηλότερη κατανάλωση του test, η οποία παρά την πίεση και τα χειμερινά ελαστικά παρέμεινε κάτω από τα 7 λτ./100 χλμ..

Σίγουρα στις χιονισμένες και λασπωμένες δοκιμασίες, το C-HR δεν ένιωθε το ίδιο βολικά, όπως στη στεγνή άσφαλτο, αλλά δεν αντιμετώπισε και σοβαρά προβλήματα με αρωγό τα άκρως αποτελεσματικά χειμερινά M+S ελαστικά Eurowinter HS1 της Falken. Με λίγη προσοχή λόγω της μικρής απόστασης από το έδαφος τα έβγαλε πέρα και δεν κόλλησε κυλώντας σε πατημένο χιόνι ή μέσα σε αυλάκια. Με σωστό φρενάρισμα και αποτελεσματική πρόσφυση, ο οδηγός αξιοποίησε στο έπακρο το σωστό τιμόνι για την αποφυγή κολλημάτων. Το ESP ήταν όμως ιδιαίτερα ευαίσθητο και «έπνιγε» συχνά την προσπάθεια, ειδικά στη λασπωμένη από λιωμένο χιόνι ανηφόρα. Σε χαμηλή ταχύτητα το αντισπίν απενεργοποιήθηκε και η κατάσταση βελτιώθηκε. Σε βαθύ χιόνι και με δεδομένη την απουσία κάποιου εξελιγμένου συστήματος πρόσφυσης, το δικίνητο C-HR δεν θα μπορούσε να έχει τύχη. Αν βρεθείτε σε ένα τέτοια κατάσταση χωρίς αλυσίδες, θα πρέπει να κάνετε πίσω.

Η γνώμη μας 
Το Toyota C-HR συνδυάζει το ξεχωριστό στυλ με άκρως ενδιαφέροντας δυναμικά χαρακτηριστικά και χαμηλή κατανάλωση. Σε light χιόνι και λάσπη, με τα κατάλληλα ελαστικά, δε θα ζοριστεί ιδιαίτερα, αλλά κακά τα ψέματα στοιχείο του είναι η άσφαλτος.

Σελίδα 1Mega Test: Με 10 οικογενειακά SUV σε χιόνια, λάσπη & πάγο
Σελίδα 2Citroen C5 Aircross
Σελίδα 3Dacia Duster
Σελίδα 4Ford Kuga
Σελίδα 5Hyundai Tucson
Σελίδα 6Mercedes GLA
Σελίδα 7Nissan Qashqai
Σελίδα 8Opel Grandland X
Σελίδα 9 Peugeot 3008
Σελίδα 10Skoda Karoq
Σελίδα 11Toyota C-HR
Σελίδα 12Συμπεράσματα Mega Winter Test
ford
test center