Με την μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος (230 χλστ.), ανάρτηση για Όσκαρ και σούπερ άνετα καθίσματα το γαλλικό SUV μας έδωσε την αίσθηση ότι οι ειδικές του Acropolis του ήταν παιχνιδάκι.
Στην αρχή, όταν σχεδιάζαμε στο γραφείο το Mega Test που διαβάζετε, η διάσταση των ελαστικών (19άρες ζάντες με 55άρι προφίλ της εξοπλιστικής έκδοσης Shine) μας έβαλε σε σκέψεις. Λες να μας «μείνει» στους «Βωξίτες» ή στον «Ταρζάν»; Να έχουμε spare ρεζέρβα; Δεν το κρύβουμε αγχωθήκαμε, όμως τελικά καθώς εξοικειωνόμασταν τη μία ειδική μετά την άλλη, πλέον όταν μπήκαμε σε αυτές την 2η και την 3η ημέρα, το απολαύσαμε! Ή… καλύτερα, και σε αυτές τις ειδικές του Rally Acropolis το Citroen C5 Aircross απέδειξε, γιατί η Citroen είναι η μάρκα που έχει αναγάγει την άνεση των επιβατών σε επιστήμη!
Σύμμαχος η ανάρτηση και τα 230 χλστ. Αρχικά, η πατενταρισμένη ανάρτηση με τα Progressive Hydraulic Cushions του C5 Aircross δουλεύει εξαιρετικά και συντονισμένα ακόμα και στις κυματοειδείς διαδοχικές ανωμαλίες. Ταυτόχρονα, όμως, δεν επιτρέπει μεγάλες πλεύσεις με αποτέλεσμα οι «Θήβα» και «Πύργος» (σ.σ. ειδικές με πατημένο χώμα, φλαταδούρα που μπορείς να πας γρήγορα) να είναι εξίσου απολαυστικές. Φυσικά, πολλά ήταν και τα δύσκολα, κακοτράχαλα κομμάτια, όμως εκεί η κορυφαία για την κατηγορία απόσταση από το έδαφος (230 χλστ.) αποτέλεσε σημαντικό σύμμαχο και έτσι με μικρή προσοχή σε ελαστικά (τελικά το 55άρι προφίλ ήταν αρκετό) περάσαμε νεροφαγώματα και μεγάλες κοτρώνες.
Ακόμη, στα συν του αυτοκινήτου είναι το τιμόνι γιατί δεν περνάνε κραδασμοί από το δρόμο, τα σούπερ αναπαυτικά καθίσματα, η καλή ηχομόνωση, το αυτόματο κιβώτιο και το σύστημα παραμετροποίησης (σ.σ. το δουλέψαμε στα σημεία που είχε κάτω πούδρα).
Έτσι, μπορείς να έχεις κάνει μέσα σε λίγες ημέρες καμιά 300αριά «ακροπολικά» χιλιόμετρα, στο τέλος όμως παραμένεις ξεκούραστος και γεμάτος ικανοποίηση που τερμάτισες.