Το Tucson μπορεί να γίνει ιδιαίτερα απολαυστικό και στο χώμα σε πατημένες διαδρομές.
Δεν λέει «όχι» ούτε στο χώμα! Το Tucson έφερε εις πέρας την απαιτητική χωμάτινη δοκιμασία, παρά τα 170 χλστ. απόστασης από το έδαφος, έχοντας ως βασικά «όπλα» την εύρυθμη λειτουργία της ανάρτησης, αλλά και την καλή ηχομόνωση.
Βλέποντας με μια ματιά την απόσταση των μοντέλων του Mega Test από το έδαφος, η αλήθεια είναι πως στην αρχή μπήκαμε σε σκέψεις με τα 170 χλστ. του Tucson, δεδομένης της δυσκολίας των ειδικών διαδρομών. Ωστόσο, ο εκπρόσωπος της Hyundai στα C-SUV ξεπέρασε όλες τις προσδοκίες στις σκληροτράχηλες διαδρομές του Acropolis. Οι 180 ίπποι του ήπια υβριδικού συνόλου ήταν υπέρ του δέοντος αρκετοί για σβέλτα περάσματα στα γκαζιάρικα σκέλη, με την άνετη ανάρτηση να παίζει καθοριστικό ρόλο στην συμπεριφορά, ενώ με λίγη προσοχή δεν έδειξε να δυσκολεύεται στα επαναλαμβανόμενα εξογκώματα από κοτρόνες και λακκούβες. Η μαλακή ρύθμιση στο πεντάλ του συμπλέκτη και η σχετικά μικρή διαδρομή του γέννησε κάποιες δυσκολίες στην εξοικείωση.
Ωστόσο, ο συνολικά εκλεπτυσμένος χαρακτήρας που αποπνέει το Tucson στο δρόμο (σ.σ. στις διαδρομές από και προς τις ειδικές) επεκτάθηκε και στο χώμα, εκεί όπου το Tucson έβγαλε προς τα έξω τα SUV στοιχεία του. Το σύστημα διεύθυνσης ανταποκρίθηκε σε πολύ καλό βαθμό όντας ακριβές, αν και με σχετικά μέτρια αίσθηση στα κομμάτια με μειωμένη πρόσφυση (συσσωρευμένο χώμα-χαλίκι). Αξια αναφοράς η ηχομόνωση της καμπίνας, η οποία απέκοπτε σε μεγάλο βαθμό τους θορύβους, όπως επίσης και η κορυφαία συναρμογή σε συνδυασμό με τα ποιοτικά υλικά που δεν έκαναν «κιχ» σε καμία φάση.