O 1,2 mild hybrid κινητήρας των 130 ίππων έχει «γεμάτη» λειτουργία από χαμηλά κινώντας με χαρακτηριστική άνεση το νέο Duster, που ούτως ή άλλως έχει συγκρατήσει το βάρος του.
Diesel-γιοκ στο νέο Duster, κάτι που σίγουρα θα απογοητεύσει όσους συνεχίζουν να πίνουν νερό στο όνομα του πετρελαίου. Ευτυχώς διατηρήθηκε η έκδοση ECO-G 100 με τον γνωστό 3κύλινδρο 1,0 λτ. turbo κινητήρα να αποδίδει 100 ίππους, όταν λειτουργεί με υγράεριο LPG, και 90 ίππους με βενζίνη. Μάλιστα η Dacia, εκτός από το χαμηλό κόστος κίνησης, υπόσχεται και αυτονομία 1.400+ χλμ. όταν γεμίσουν και τα δύο ντεπόζιτα - από 50 λτ. το καθένα. Από εδώ και τα πάνω τα κινητήρα σύνολα είναι εξηλεκτρισμένα και σηματοδοτούν πρωτιές για τη Dacia.
Ο 1.200άρης mild hybrid με τα 130 άλογα της Renault συνδυάζει έναν 3κύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα και ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48V. H τετρακίνητη έκδοση είναι διαθέσιμη μόνο με αυτό το μοτέρ. Στην κορυφή της γκάμας έχουμε το full υβριδικό σύνολο HYBRID 140, που γνωρίσαμε από το προ ανανέωσης Renault Clio και το Dacia Jogger. Συνδυάζει έναν ατμοσφαιρικό 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρου, 94 ίππων, δύο ηλεκτροκινητήρες (ένας κινητήρας 49 ίππων και μια γεννήτρια εκκίνησης υψηλής τάσεως) και ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων (με 4 σχέσεις για τον κινητήρα και 2 σχέσεις για τον ηλεκτροκινητήρα). Το Duster με αυτό το υβριδικό σύνολο υπόσχεται ηλεκτροκίνηση μέχρι και στο 80% του χρόνου κίνησης στην πόλη. Αυτή η έκδοση είναι και η μόνη διαθέσιμη με αυτόματο κιβώτιο.