Tο Duster οδηγικά συνεχίζει να εστιάζει στον τομέα της άνεσης έχοντας πλέον αρωγό μια μοντέρνα πλατφόρμα βάσης, που έχει βοηθήσει στην καλύτερη λειτουργία της ανάρτησης και τη μείωση της κλίσης.
Οι οδηγικές μας εντυπώσεις από το νέο Duster αφορούν βασικά στην έκδοση με τον 1,2 mild hybrid κινητήρα των 130 ίππων, ο οποίος έχει «γεμάτη» λειτουργία από χαμηλά κινώντας με χαρακτηριστική άνεση το νέο Duster, που ούτως ή άλλως έχει συγκρατήσει το βάρος του, με μέση κατανάλωση γύρω στα 7 λτ./100 χλμ. Ακόμα πιο χαμηλή ήταν η κατανάλωση στο full υβριδικό, με το trip computer να δείχνει κάτω από 6 λτ./100 χλμ. σε ορεινή διαδρομή.
Εκτός από την οικονομία, το υβριδικό Duster μας κέρδισε με τον πολιτισμένο του χαρακτήρα και την προτίμησή του στην ηλεκτρική λειτουργία, με το αυτόματο κιβώτιο να πλαισιώνει ιδανικά το πακέτο. Ανεξαρτήτως όμως κινητήρα, στο νέο Duster κάθεσαι «σωστά», τα νέα καθίσματα στηρίζουν καλά και δεν κουράζουν, ενώ πολύ καλή εντύπωση προκαλεί το χαμηλό επίπεδο των μηχανικών θορύβων. Στο ταξίδι όμως υπάρχει, αν και περιορισμένος σε σχέση με πριν, αεροδυναμικός θόρυβος που γίνεται αισθητός ήδη από τα 100 χλμ./ώρα και μάλλον ενοχλητικός από τα 130 και πάνω. Ενοχλητικός είναι και ο θόρυβος από τον κλιματισμό όταν αυτός δουλεύει στο full. Από την άλλη, η συνολική εμπειρία στην καμπίνα είναι αναβαθμισμένη τόσο χάρη στην εικόνα και το «τίμιο» φινίρισμα, όσο και από την παρουσία μοντέρνων οθονών με αξιόλογα γραφικά. Το infotainment είναι επίσης καινούργιο και εύκολο στο χειρισμό, αν και θα το θέλαμε πιο γρήγορο σε απόκριση.
Από εκεί και πέρα, το Duster οδηγικά συνεχίζει να εστιάζει στον τομέα της άνεσης έχοντας πλέον αρωγό μια μοντέρνα πλατφόρμα βάσης, που έχει βοηθήσει στην καλύτερη λειτουργία της ανάρτησης και τη μείωση της κλίσης. Η ρύθμιση είναι μαλακή και απορροφήθηκαν αποτελεσματικά και σχετικά αθόρυβα όλες οι ανωμαλίες που συναντήσαμε στην άσφαλτο και στο πατημένο χώμα. Από την άλλη βέβαια, σε συνάρτηση με τη μακριά διαδρομή της, δημιουργεί κλίση σε δρόμο με στροφές, όπως και στις αλλαγές κατεύθυνσης, ούσα πάντως περιορισμένη και χωρίς να προβληματίζει ιδιαίτερα. Το ίδιο και η υποστροφική τάση όταν πιέσεις, μιας και ελέγχεται εύκολα πριν ακόμα επέμβουν τα ηλεκτρονικά. Το νέο Duster ήρθε αναβαθμισμένο και σε αυτόν τον τομέα προσφέροντας πλέον και στοιχεία όπως, αυτόματο φρενάρισμα, αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας, πίσω υποβοήθηση στάθμευσης, σύστημα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας και προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας, σύστημα επιτήρησης οδηγού, αλλά και ένα κουμπί «My Safety» με το οποίο ο οδηγός μπορεί να διαμορφώσει εύκολα τα συστήματα υποβοήθησης που θέλει. Στα συν του Duster τα καλά φρένα (με πίσω δίσκους το μοντέλο που οδηγήσαμε και είχε ηλεκτρικό χειρόφρενο), αλλά και ο μικρός κύκλος στροφής που θα εκτιμηθεί στις αστικές μετακινήσεις, όπως και το ελαφρύ τιμόνι με την σχετικά ικανοποιητική πληροφόρηση.
Την τετρακίνητη έκδοση την οδηγήσαμε εκτός δρόμου σε ειδικά διαμορφωμένη πίστα. Το Duster έδειξε πως είναι πολύ καλό σε αυτόν τον τομέα βασισμένο στα special χαρακτηριστικά της ανάρτησής του σε συνδυασμό με την μεγάλη απόσταση από το έδαφος, τις εξαιρετικές γωνίες αναρρίχησης, τα all season ελαστικά και φυσικά την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση που απέκτησε 5 modes λειτουργίας (Auto, Snow, Mud/Sand, Off-Road και Eco) για βέλτιστη απόδοση αναλόγως συνθηκών.