Ο κινητήρας πλέον αποδίδει 280 ίππους και 390 Nm ροπής, όχι μακριά από τους 300 της GR Corolla.

Ο κινητήρας πλέον αποδίδει 280 ίππους και 390 Nm ροπής, όχι μακριά από τους 300 της GR Corolla.

Κινητήρας: Έχει +19 άλογα και νέες βαλβίδες και έμβολα

8.153 Επισκέψεις στο άρθρο (14/2/2024)

Βελτιώσεις στις λεπτομέρειες δέχτηκε ο τρικύλινδρος 1,6 λίτρων κινητήρας, με την ισχύ να ανεβαίνει στους 280 ίππους και τα 390 Nm ροπής. Συγκεκριμένα εφοδιάστηκε με ενισχυμένο σύστημα βαλβίδων, αυξήθηκε η πίεση ψεκασμού καυσίμου, μπήκαν νέες ισχυρότερες βαλβίδες εξαγωγής και φορέθηκαν νέα ελαφρότερα έμβολα με ελατήρια ανθεκτικά στη φθορά, ενώ διαθέτει σύστημα ψεκασμού του intercooler. Επιπλέον το μοντέλο έχει γίνει ακόμα πιο άκαμπτο, έχοντας περισσότερα σημεία συγκόλλησης και περισσότερη κόλλα, ενώ πλέον τα μπροστινά αμορτισέρ, που είναι και πιο σκληρά, είναι βιδωμένα στο αμάξωμα σε τρία σημεία αντί για ένα, που ήταν στον προκάτοχο του, επιτρέποντας με αυτό το τρόπο την καλύτερη κατανομή των φορτίων.

Σελίδα 1Οδηγούμε το ανανεωμένο Toyota GR Yaris των 280 ίππων
Σελίδα 2Μικρές αλλά στοχευμένες αλλαγές σε εμφάνιση
Σελίδα 3Έγινε πιο «πολεμικό» από πριν με μηχανικές αναβαθμίσεις παντού
Σελίδα 4Κινητήρας: Έχει +19 άλογα και νέες βαλβίδες και έμβολα
Σελίδα 5Στον δρόμο: Το νέο αυτόματο κιβώτιο το κάνει πιο γρήγορο
Σελίδα 6Η γνώμη μας
SEAT TESTIMONIAL 1
OPEL