Δεν είναι εκρηκτικός και η γραμμικότητα είναι τέτοια, που φτάνεις να αμφισβητείς τη δύναμη του νέου 1,5 DIT Ecotec με τα 165 άλογα.

To Οpel Ιnsignia Grand Sport θυμίζει κουπέ χάρη στη γραμμή της οροφής και την απότομη «πτώση» της στο πίσω μέρος.

Κινητήρες-Επιδόσεις: Γραμμικός κινητήρας, καλές επιδόσεις

78.695 Επισκέψεις στο άρθρο (25/10/2018)

Ο νέος αλουμινένιος, 1.500άρης, 4κύλινδρος turbo άμεσου ψεκασμού κινητήρας των 165 ίππων και των 250 Nm ροπής (2.000-4.1000 σ.α.λ) μπορεί να μην δείχνει ιδιαίτερα ζωηρός στις χαμηλές στροφές, είναι όμως ήσυχος και πολιτισμένος, τη στιγμή που κινεί απόλυτα ικανοποιητικά το Insignia Grand Sport. Δεν είναι εκρηκτικός και η γραμμικότητα είναι τέτοια, που φτάνεις να αμφισβητείς τη δύναμή του, αλλά τελικά τα νούμερα των μετρήσεων διαλύουν κάθε υποψία. Σε σχέση μάλιστα με το προηγούμενο Insignia 1,6 SIDI των 170 ίππων είναι το ίδιο σβέλτο (9,3 δλ για τα 0-100 χλμ./ώρα) ή και γρηγορότερο (60-100 με 4η σε 7,6 δλ αντί 8,7 και 80-120 με 5η σε 9,9 δλ. αντί για 10,2) παρά το μακρύ σχετικά κιβώτιο και την αύξηση μήκους/πλάτους. Αυτό οφείλεται φυσικά και στο ότι το Insignia Grand Sport είναι έως και 175 κιλά ελαφρύτερο, αφού οι μηχανικοί της Opel κατάφεραν να «κόψουν» μόνο από το πλαίσιο 60 κιλά (με παράλληλη αύξηση της ακαμψίας του κατά 9%), ενώ το καπό είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο. Στον τομέα της κατανάλωσης τα πράγματα είναι σχετικά συγκρατημένα. Μπορεί τα 5,7 λτ./100 χλμ., που ανακοινώνει η Opel να είναι άπιαστο όνειρο, αλλά τα 8,5 λτ./100 χλμ. μέσης κατανάλωσης, που έδειξαν οι μετρήσεις μας είναι μια φυσιολογική τιμή για το μέγεθος και την ιπποδύναμη του αυτοκινήτου.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

home pro
VW CRAFTER LEASEPRO