• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Θέτουμε αντιμέτωπα το νέο Peugeot 3008 με την BMW X1 σε μια σύντομη σύγκριση. Ποιο κερδίζει τελικά; Εσείς ποιο θα επιλέγατε;

Peugeot 3008 vs BMW X1

Διαβάστηκε από 58525 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/5/2017

Δείτε τώρα, το νέο Peugeot 3008 που ανεβάζει τον πήχη της κατηγορίας και θέλει να μπει σε premium μονοπάτια. Το βάζουμε, λοιπόν, απέναντι στη BMW X1 και επιχειρούμε μια γρήγορη σύγκριση μεταξύ τους. Ποιο από τα δύο σου ανεβάζει περισσότερο την διάθεση;

 
Στα γρήγορα
Peugeot 3008 1.6 BlueHDI 120 S&S
- Ισχύς 120 PS στις 3.500 σ.α.λ.
- 0-100 σε 11,2 δλ.
- Κοστίζει 29.400 ευρώ
- Μέση κατανάλωση: 4,3 λτ./100 χλμ
 
BMW X1 sDrive16d
- Ισχύς 116 PS στις 4.000 σ.α.λ.
- 0-100 σε 11,1 δλ.
- Κοστίζει 34.484 ευρώ
- Μέση κατανάλωση:  3,9 λτ./100 χλμ
 
Η Peugeot επανέρχεται στην κατηγορία των crossover/SUV με ένα μοντέλο το οποίο βάζει ψηλά τον πήχη στην κατηγορία. Το νέο 3008 διαθέτει εκλεπτυσμένη σχεδίαση, είναι πάρα πολύ καλό ποιοτικά και έχει μοναδικά χαρακτηριστικά όπως το i-cockpit στο εσωτερικό του. Θα μπορούσαμε μάλιστα να πούμε πως το γαλλικό SUV ξεφεύγει από τα δεδομένα των mainstream μοντέλων και μπαίνει σε premium μονοπάτια. Για το λόγο αυτό παρακάτω επιχειρούμε μια γρήγορη σύγκριση με ένα γερμανό ανταγωνιστή που θα βρει μπροστά του, την BMW Χ1. Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.
 
Εμφάνιση: Εκλεπτυσμένα
Όσον αφορά στην εξωτερική σχεδίαση και τα δύο μοντέλα κερδίζουν τις εντυπώσεις. Η BMW X1 αν και βρίσκεται περισσότερα χρόνια στο δρόμο παραμένει μοντέρνα και δυναμική, το δε Peugeot 3008 είναι πιο φρέσκο, ενώ δείχνει λίγο πιο εκλεπτυσμένο εξαιτίας στοιχείων όπως η κυψελωτή μάσκα, τα τραβηγμένα προς τα πίσω μπροστινά φώτα σε σχήμα ματιών γάτας και βέβαια η μαύρη διακοσμητική φάσα στο πίσω μέρος που ενσωματώνει τα 3πλά φώτα LED. Συνοψίζοντας θα λέγαμε πως η σχεδίαση του 3008 είναι πιο ιδιαίτερη και εκλεπτυσμένη. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΑΣΤΟΣ

    Η ΜΕΣΗ ΤΙΜΗ ΤΟΥ PEUGEOT 3008 ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΚΑΙ ΕΝΝΟΩ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΘΕΤΕΙ ΣΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ 26.000 ΕΥΡΩ. Η ΜΕΣΗ ΤΙΜΗ ΤΗΣ BMW X1 ΕΙΝΑΙ ΤΑ 38.000 ΕΥΡΩ. ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ. ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΧΑΩΔΕΙΣ. ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΟΤΙ ΜΙΑ BMW X1 ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΚΑΙ ΤΑ 60.000 ΕΥΡΩ ΑΝ ΕΞΟΠΛΙΣΤΕΙ ΚΑΛΑ. ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ ΤΟΥ PEUGEOT 3008 EINAI TO TOYOTA RAV 4, TO FORD KUGA, TO NISSAN QASQHAI KAI TO VW TIGUAN. ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ ΤΗΣ BMW X1 EINAI TO ΑUDI Q3, H MERCEDES GLA KAI TO VOLVO V40 CROSS. ΑΡΑ ΤΟ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ.........

      10
  • Panayiotius

    ΝΙΚΟΛΑΕ, όχι το συγκριτικό δεν είναι λανθασμένο, και τα δυο οχήματα είναι της ίδιας κατηγορίας, με παρεμφερείς χώρους, παρεμφερή μοτερ και ιπποδυνάμεις, ασχέτως αν τιμολογούνται χαωδώς διαφορετικά, και αν προέρχονται απο διαφορετικά εργοστάσια

      7
  • islander

    Κύριε Νάστο κατ' αρχήν γράφουμε με μικρά και όχι κεφαλαία. Στην αναφορά που κάνετε στις κατηγορίες των αυτοκινήτων να σας αναφέρω ότι η Μercedes στην GLA έχει βάλει κινητήρα Renault με 1.5 diesel στην τιμή 27630€, η Audi στο Q3 ξεκινάει από 2 λίτρα στο diesel με 31000€ περίπου (όπου δεν μπαίνει στην σύγκριση λόγω κυβισμού) και η BMW έβαλε των κινητήρα 1.5 diesel(τρικύλινδρο δικό της) στην βασική σειρά Χ1 για τον ΙΔΙΟ ΛΟΓΟ που το έκανε και Mercedes στην GLA(ατυχής αναφορά από εσάς γιατί δεν είναι ούτε SUV ούτε Crossover αλλά υπερυψωμένο κουπέ) δηλαδή να προσελκύσουν πελάτες από την μικρότερη κατηγορία και με όπλο εκτός από τον μικρού κυβισμού κινητήρα(έστω και μέσω συνεργασιών) την γνωστή Γερμανική ποιότητα. Με βάση αυτά τα στοιχεία αλλά και την κορυφαία κατασκευαστική ποιότητα, με το μεγάλο άλμα που έκανε η Peugeot στο 3008, η σύγκριση είναι σωστότατη. Επίσης την πρώτη αναφορά σε αυτήν την σύγκριση την έκανε η ίδια η Peugeot στην παρουσίαση του 3008 πράγματι για την δημιουργία εντυπώσεων γιατί θεωρεί το 3008 εφάμιλλο ή και καλύτερο στα σημεία από την Χ1 και με μικρότερο κόστος αγοράς αλλά και συντήρησης. Όσο για την αναφορά που κάνατε σε τι ύψος τιμής μπορεί να φθάσει η Χ1 θεωρώ ότι αν διέθετα αυτό το ποσό(60000€) για αγορά αυτοκινήτου δεν θα προβληματιζόμουν καθόλου, θα αγόραζα την Jaguar F-Pace και όχι την πολυφορεμένη BMW οποιασδήποτε σειράς Χ.

      4
  • Panayiotius

    Συμπληρώνω το παραπάνω σχόλιο οτι έχουν και παρεμφερή ποιότητα στα εσωτερικά τους καθώς και εξοπλισμό

      4
  • doctor

    αφου συγκρίνονται να συγκρίνετε και mx5, audi TT με porsche boxster στο ιδιο συγκριτικό και να βγάλετε καλύτερο το mx5

      3
  • Panayiotius

    ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΑΣΤΟΣ το σχόλιο, δεν έχει να κάνει με το άρθρο, αλλά με τις full extra εκδοσεις των μοντέλων. Αυτο δεν ακυρώνει την ορθότητα της πρόθεσης της σύγκρισης.

      2
  • ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΑΣΤΟΣ

    Κυριε islander ευχαριστώ για τις παρατηρησεις σας. Το δίλιτρο πετρελαιοκινητο AUDI Q3 ξεκινα από τα 34.400 στη βασική έκδοση και όχι από τα 31.000 όπως λέτε. Στις εκδόσεις όμως με καλό εξοπλισμό φτάνει εύκολα τα 40.000 ευρώ. Η MERCEDES GLA βρίσκεται στην ίδια κατηγορία με τη BMW X1, άλλωστε έχω διαβάσει δεκάδες συγκριτικά ανάμεσα στα δύο αυτοκίνητα. Η βασική της έκδοση πετρελαίου (GLA 180) βρίσκεται στα 34.100, αλλά τα εκθεσιακά που έχει η mercedes στην Ελλάδα με καλό εξοπλισμό κοστολογούνται αρκετά παραπάνω. H PEUGEOT έχει κάνει μεγάλα βήματα, αλλά όταν μιλάμε για AUDI, BMW, MERCEDES τα κοστολόγια είναι άλλα, η ποιότητα και το κύρος βρίσκονται πολύ ψηλά, καθότι αυτές οι εταιρείες ασχολούνται μόνιμα με την κατασκευή ακριβών ως επί το πλείστο και πολύ ποιοτικών οχημάτων. Τέλος αν διέθετα 60.000 ευρώ η επιλογή της MERCEDES E-CLASS είναι μονόδρομος. Με εκτίμηση.

      1
  • ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΑΣΤΟΣ

    ΚΥΡΙΕ panagiotius ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ. ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ ΤΩΝ ΔΥΟ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΧΑΩΤΙΚΕΣ ΑΝ ΒΑΛΕΙΣ EXTRA ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΑΚΡΥ ΚΑΤΑΛΟΓΟ ΤΗΣ BMW. ΤΟ PEUGEOT 3008 ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕΣΑ ΜΕ 35.000 ΕΥΡΩ. Ο ΙΔΙΟΣ ΟΜΩΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ BMW ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΠΟΛΥ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΕΩ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΕΜΠΕΙΡΙΑ. ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΗΣ BMW ΠΟΥ ΣΤΗ ΒΑΣΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ 40.000 ΕΥΡΩ ΜΕ ΠΛΗΡΗ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΦΤΑΝΕΙ ΕΥΚΟΛΑ ΤΑ 60.000 ΕΥΡΩ. ΕΠΙΣΗΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΗ ΓΚΑΜΑ ΤΩΝ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ. Η BMW ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ Χ1 ΦΤΑΝΕΙ ΩΣ ΤΟΥΣ 231 ΙΠΠΟΥΣ, ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΤΟ 3008 ΦΤΑΝΕΙ ΩΣ ΤΟΥΣ 165 ΙΠΠΟΥΣ. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΙΚΑ ΤΑ ΔΥΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΠΟΡΤΟΦΟΛΙΑ. ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ

      1
  • Βασίλης

    Υπάρχει ένας κανόνας που λέει ότι πληρώνεις παίρνεις. Επίσης μη ξεχνάμε την αλεπού που όσα δεν φτάνει τα κάνει κρεμασταρια. Εγω πάντως πούλησα πριν 10 ημέρες ενα Renault Scenic στο οποίο όλα τα εσωτερικά πλαστικά είχαν ξεφλουδισει και αν τα ακουμπουσες κολλαγαν σαν να είχαν περαστεί με βενζινοκολλα. Να μην αναφερθώ στην αξιοπιστία ... 3 φορές είχα αλλάξει καινούργιο δυναμό... Πάντως η τεράστια διάφορα μεταξύ των δυο αυτοκίνητων είναι στην ποιότητα κατασκευής

     
  • loukia

    Η λογική επιτάσσει peugeot... η ΚΑΡΔΙΑ ΟΜΩΣ ΛΕΕΙ BMW... όσο ανεβαίνουμε κυβικά, κ.τ.λ. είναι απλά σαν gti... άλλωστε αυτές οι κατηγορίες ΟΥΤΟΠΙΑ είναι, περισσότερο για ΝΤΟΥΝΤΟΥΡΜΑ, ΧΟΥΛΙΑΜΑ, κ.τ.λ. ΠΑΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ... Προσωπική γνώμη στις μικρές κατηγορίες peugeot... τα θετικά είναι περισσότερα από τα αρνητικά...