Το αρχοντικό πάτημα της Macan σε γεμίζει σιγουριά και τα ηλεκτρονικά της εμπνέουν εμπιστοσύνη για να πιέσεις.

Η ανάρτηση (PASM) είναι προαιρετική και αξίζει κάθε ένα από τα 1.811 ευρώ που κοστίζει. Αυτή αναλαμβάνει να διαχειριστεί το βάρος της Macan και της προσδίδει ανάλογα, άνετη η σπορ συμπεριφορά με «μαγικό» τρόπο.

Στο δρόμο: SUV με προσωπικότητα

55.061 Επισκέψεις στο άρθρο (1/2/2018)

Είναι πολλές οι αρετές που κρύβει μια Porsche, όμως μόλις βρεθείς πίσω από τιμόνι της θα νιώσεις αυτό που πραγματικά κάνει την συγκεκριμένη εταιρεία ξεχωριστή. Είναι η αύρα της από την στιγμή που θα γυρίσεις το κλειδί στην μίζα. Από τα πρώτα μέτρα κίνησης αντιλαμβάνεσαι πως αυτό εδώ το crossover παρά τον «μικρό» του κινητήρα είναι φτιαγμένο για μεγάλα πράγματα. Υπάρχουν σαφέστατα και άλλες σπορ κατασκευές στην κατηγορία, με πολύ αξιόλογα χαρακτηριστικά και πιο ισχυρά σύνολα. Κανένα ωστόσο δεν μπορεί να κάνει τόσο όμορφα πολλά διαφορετικά πράγματα. Και αν αυτό είναι βασικό γνώρισμα μιας 911 που αποτελεί τον ορισμό του everyday supercar, η ευκολία της Porsche να κάνει σπορ μια Panamera και μια Macan μόνο εύκολη υπόθεση δεν είναι. Η Macan «πατάει» πάνω στο πολύ καλό νέο Audi Q5, όμως δεν έχει την παραμικρή σχέση με εκείνο οδηγικά. Αλλο αυτοκίνητο...
 
Η προαιρετική ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση PASM (Porsche Active Suspension Management) προσφέρει συγκλονιστικά χαρακτηριστικά στην Macan τόσο ως προς την άνεση όσο και ως προς την διαχείριση των 1.845 κιλών του αμαξώματος σε γρήγορη οδήγηση. Στην πράξη οι ανωμαλίες, ακόμα και οι πιο έντονες, «σιδερώνονται» κυριολεκτικά σε κάθε μία από τις 3 θέσεις της ανάρτησης (Comfort, Sport και Sport Plus) με αποστομωτικό τρόπο. Παράλληλα οι κλίσεις του αμαξώματος είναι ούτως ή άλλως περιορισμένες αναλογικά με το βάρος και τον όγκο της Macan ακόμα και στην Comfort θέση, με την επιλογή Sport και Sport Plus να την κάνουν ακόμα πιο εστιασμένη στον σπορ χαρακτήρα. Αυτός εκδηλώνεται υπέρμετρα με την πίεση του Sport Βutton (Sport λειτουργία) που επεμβάνει στον κινητήρα, στο τιμόνι και στα φρένα (και επιλέγει και την Sport θέση της ανάρτησης). Εκεί, η Macan αποκτά πιο «ζωντανό» χαρακτήρα και ωθεί τον οδηγό της να ανεβάσει ρυθμούς, φτάνοντας σε κάποιο σημείο να ξεχνάς πως βρίσκεσαι σε SUV διαπιστώνοντας πως κινείσαι πολύ πιο γρήγορα και στρίβοντας αποτελεσματικά με πάρα πολλά χιλιόμετρα. Δεν έχει το μπροστινό μιας 911 ούτε παιχνιδιάρικη συμπεριφορά η 4κίνητη Macan με την απόδοση των 252 ίππων σίγουρα και αυτό την διαφοροποιεί από την 911 οδηγικά, όμως η αίσθηση του «έχει κι άλλο» δεν έχει σε κανένα άλλο SUV τόσο πειστική εφαρμογή. Ακόμα και με απενεργοποιημένο το σύστημα ελέγχου της ευστάθειας (PSM) είναι πραγματικά ελάχιστες οι φορές και οι δρόμοι που θα κλονίσουν την ουδετερότητά της. Ακόμα κι εκεί όμως ξεχνάς πως έχεις να διαχειριστείς 1.845 κιλά βάρους, λαμβάνοντας υποδειγματική αίσθηση για να κάνεις τις ανάλογες κινήσεις, οι οποίες μεταφέρονται με εξαιρετική πιστότητα στο δρόμο. 

Την ίδια στιγμή, η Macan σου προσφέρει και επιλογή off road που την καθιστά πολύ καλή και σε εκτός δρόμου διαδρομές. Στην έκδοση μάλιστα με την αερανάρτηση (και αυτή προαιρετική) αυξάνεται κατά 40 χλστ. το ύψος της από το έδαφος και φτάνει στα 230 χλστ. κάτι που σε συνδυασμό με την τετρακίνηση και τα περιφερειακά της συστήματα την καθιστούν εξίσου εντυπωσιακή και σε τέτοιες συνθήκες, άσχετα αν ελάχιστους ενδιαφέρει. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
OPEL