Γκάμα κινητήρων και τιμές
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Γκάμα κινητήρων και τιμές

42.026 Επισκέψεις στο άρθρο (10/11/2023)

Το Q2 αποτελεί το πιο προσιτό SUV στην γκάμα της Audi αφού οι τιμές του ξεκινούν από τις 26.900 ευρώ στο εξοπλιστικό επίπεδο Comfort με το 1.000άρι μοτέρ των 110 ίππων (μέση κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες 7,7 λτ.), το οποίο προσφέρεται με 199 ευρώ το μήνα και άτοκη χρηματοδότηση. Το εξοπλιστικό επίπεδο Advanced κοστολογείται από 28.900 ευρώ. Το Q2 μπορεί να συνδυαστεί και με τον κινητήρα των 150 ίππων αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο (στο οποίο μετρήσαμε μέση κατανάλωση 8,8 λτ./100χλμ.) από 31.900 ευρώ και 33.900 ευρώ στο εξοπλιστικό επίπεδο Advanced. Η κορυφαία S line κοστίζει πάνω από 35.900 ευρώ.


Σε βενζίνη, diesel και Plug-in υβριδικά σύνολα προσφέρεται το Audi Q3.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Σε βενζίνη, diesel και Plug-in υβριδικά σύνολα προσφέρεται το Audi Q3.


Το Q3 τιμολογείται από τις 33.900 ευρώ (1η δόση το 2024 και είναι επίσης ετοιμοπαράδοτο) με το 1.500άρι turbo μοτέρ των 150 ίππων (μέση κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες στα 8,5 λτ./100 χλμ.) και το 6άρι μηχανικό κιβώτιο, το οποίο προσφέρεται μόνο σε αυτή τη βασική έκδοση του μοντέλου, αφού σε όλες τις υπόλοιπες υπάρχει διαθέσιμο μόνο το S tronic. Στις 37.900 ευρώ βρίσκουμε το ίδιο μοτέρ (έκδοση 35 TFSI) στην Advanced, ενώ η S line κοστολογείται στις 41.900 ευρώ. Στο πετρέλαιο, υπάρχει η 35 TDI στο επίπεδο Executive με 150 άλογα και κόστος 44.900 ευρώ. Δύο είναι οι Plug-in υβριδικές εκδόσεις των 245 ίππων, με την 45 TFSI e να κοστίζει 47.900 ευρώ και την S line 53.900 ευρώ. Το Plug-in υβριδικό Q3 χρησιμοποιεί τον 1,4 TFSI, με ισχύ 150 PS (110 kW), ως κινητήρα εσωτερικής καύσης που συνδυάζεται με ένα σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα με ισχύ 85 kW (116 PS). Το 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε 7,3 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα τα 210 χλμ./ώρα. 

Σελίδα 1Πού διαφέρει το Audi Q2 από το μεγαλύτερο Q3;
Σελίδα 2Σχεδίαση: SUVάκι το Q2, οικογενειακό το Q3
Σελίδα 3Εσωτερικό & χώροι: Τι διαφορές έχουν και ποιο κερδίζει σε χώρους
Σελίδα 4Γκάμα κινητήρων και τιμές
home pro
ETRANSIT VS ESPRINTER