Λόγω της ηλεκτρικής φύσης τους, τα δύο μοντέλα καταφέρνουν να είναι αρκετά εκρηκτικά σε κάθε πάτημα του δεξιού πεντάλ.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Λόγω της ηλεκτρικής φύσης τους, τα δύο μοντέλα καταφέρνουν να είναι αρκετά εκρηκτικά σε κάθε πάτημα του δεξιού πεντάλ.

Κινητήρας: Στην πόλη δεν καις τίποτα, έχουν καυτές επιδόσεις

6.780 Επισκέψεις στο άρθρο (1/11/2023)

Τα δύο μοντέλα έχουν σύνολα 204 ίππων, με το Born να είναι αποκλειστικά ηλεκτρικό και το Leon να συνδυάζει ένα τούρμπο TSI κινητήρα με ένα ηλεκτροκινητήρα. Λόγω της ηλεκτρικής φύσης τους καταφέρνουν να είναι αρκετά εκρηκτικά σε κάθε πάτημα του δεξιού πεντάλ, όπως επιβεβαίωσαν και οι μετρήσεις μας, τόσο σε ενδιάμεσες όσο και σε επιτάχυνση από στάση.


Το Born εντός πόλης έχει πάνω από 400 χλμ. αυτονομίας, ενώ το Leon στο ταξίδι μπορεί να ξεπεράσει τα 1.000 χλμ. αυτονομίας!
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Born εντός πόλης έχει πάνω από 400 χλμ. αυτονομίας, ενώ το Leon στο ταξίδι μπορεί να ξεπεράσει τα 1.000 χλμ. αυτονομίας!


Όσον αφορά την αυτονομία τους τώρα, το Born εντός πόλης έχει πάνω από 400 χλμ. αυτονομίας, ενώ σε ένα ταξίδι υπολογίστε λίγο κάτω από 300 χλμ.. Από την πλευρά του το Leon, εντός πόλης μπορεί να διανύσει κοντά στα 50 χλμ., ωστόσο μεγάλο του προσόν είναι η αυτονομία στο ταξίδι που εκμεταλλευόμενο τις δύο πηγές ενέργειας μπορεί να ξεπεράσει τα 1.000 χλμ.!
Επιδόσεις - Κατανάλωση Μετρήσεις AutoΤρίτη CUPRA BORN 62 kWh 204 PS SEAT LEON 1.4 eHybrid 204 PS
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 7,21 7,7
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) 35,8 35
0-400 μέτρα (δλ.) 15,3 15,6
0-400 μέτρα (ταχύτητα εξόδου) 149,1 151,4
60-100 χλμ./ώρα (δλ.) 3,81 3,3
80-120 χλμ./ώρα (δλ.) 5 4,5
Θόρυβος στα 100 (db) 64,9 69,9
Θόρυβος στα 120 (db) 67,1 72,3
Πραγματική Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) 18,5 (kWh/100 χλμ.) 2,5
Πραγματική Κατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ.) 21,4 (kWh/100 χλμ.) 3,5
Πραγματική μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 20 (kWh/100 χλμ.) 5,5
Αυτονομία σε ταξίδι (χλμ.) 290 1143
Λάστιχα δοκιμής - Μάρκα BRIGESTONE BRIDGESTONE
Λάστιχα δοκιμής - Διάσταση 215 225
 

Σελίδα 1SEAT-Cupra με 204 άλογα: Ηλεκτρικό Born και Leon που μπαίνει στην πρίζα
Σελίδα 2Εσωτερικό - Χώροι: Πιο κλασικό το Leon, πιο μοντέρνο το Born
Σελίδα 3Κινητήρας: Στην πόλη δεν καις τίποτα, έχουν καυτές επιδόσεις
Σελίδα 4Στο δρόμο: Fun για ηλεκτρικό το Born, οδηγοκεντρικό το Leon
home pro
ETRANSIT VS ESPRINTER