Ο κινητήρας 1,2 TSI με τους 110 ίππους είναι καλύτερος σε επιδόσεις, πιο πολιτισμένος σε λειτουργία και το ίδιο οικονομικός σε κατανάλωση με τον μικρό του αδελφό των 90 ίππων.
Κινητήρας – Επιδόσεις: Ικανός και οικονομικός
42.167 Επισκέψεις στο άρθρο (11/2/2017)
O 1,2 λίτρων TSI κινητήρας της Fabia στην έκδοσή του με την απόδοση των 110 ίππων είναι σε θέση να προσφέρει το κάτι παραπάνω σε επίπεδο επιδόσεων αλλά διατηρώντας χαμηλά την κατανάλωση, σε σχέση πάντα με την έκδοση των 90 ίππων. Στην πράξη αυτό το μοτέρ διακρίνεται και πάλι για την πολιτισμένη του λειτουργία με θετικό τράβηγμα από χαμηλά και μειωμένα επίπεδα παραγόμενου θορύβου, ενώ ο συνδυασμός του με 6τάχυτο (έναντι 5τάχυτου στην έκδοση των 90 ίππων) κιβώτιο, του προσδίδει καλύτερα χαρακτηριστικά ελαστικότητας αφού και το εύρος λειτουργίας του είναι μεγαλύτερο, με τους 110 ίππους να αποδίδονται στις 5.600 σ.α.λ. και την μεγαλύτερη ροπή του να είναι διαθέσιμη για 500 σ.α.λ. επιπλέον. Συγκριτικά, οι επιδόσεις είναι σαφώς καλύτερες με τα 100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνονται από στάση 1,1 δλ. νωρίτερα, ενώ και η τελική έχει αυξηθεί από τα 182 στα 196 χλμ./ώρα. Αντίθετα, η κατανάλωση παραμένει ίδια σε μεικτές πραγματικές συνθήκες οδήγησης, με 6,4 λτ./100 χλμ.
Η μια επιπλέον σχέση στο κιβώτιο, κρατά ζωντανό το μοτέρ σε όλο το φάσμα και του εξασφαλίζει τις ίδιες τιμές κατανάλωσης.
Καλά αν είχες ποτέ συμβιβάσει με Skoda Tsi έστω 1.2 θα μιλαγες πολύ διαφορετικά και δε θα σκεφτόμουν ΚΑΝ να το συγκρινεις με τον ΙΑΠΩΝΙΚΟ κουβά που λέγεται Yaris που είναι μόνο για γεροντοκόρες και φοιτήτριες. Εγώ το είχα ως 1ης γενιάς (Το Yaris) την ίδια εποχή που είχα κι ένα Polo 6N (1999) και δεν επιανδ σε συναρμογή, ποιότητα και θορύβους το.ιαπωνικι "μία". Έχουν αποθεώνει τα Τογιοτα επειδή απλώς ως ΨΟΦΙΜΙΑ και καθόλου εμπνεοντα για να τα ταλαιπωρήσεις μηχανικά κι έχουν κανει μυθο αξιοπιστιας, ενώ αν τα οδηγασ και μεταχειρίζεται όπως αμάξι με επιδόσεις είναι τέτοιοι τενεκεδες. Άσε που αν δε προσεξεις στο δρόμο και πας λίγο παραπάνω σκοτώθηκε. Το Fabia είναι σοβαρό αυτοκίνητο για να συγκρίνεται με ένα Υaris
Γιωργος Πετειναρελης, αν βγάζεις εσυ νόημα απ τα γραφόμενα σου μπράβο σου γιατι μάλλον νόημα δε βγαίνει. Τωρα αν προσπαθείς να συγκρίνεις το πρώτο σε πωλήσεις αυτοκίνητο (κουβά όπως λες) με την άχρωμη εκ γενετής fabia μάλλον καπου τα εχεις μπερδέψει.
Σκληρα πλαστικα στο ταμπλο ουτε τα γιαπωνεζικα δεν εχουν πλεον! Škoda ...δηλαδη "κριμα" στα τσεχικα!χαχαχα
Αν είναι με 12900 το fabia value for money,τότε το yaris με 13200 είναι...offshore επένδυση
Καλά αν είχες ποτέ συμβιβάσει με Skoda Tsi έστω 1.2 θα μιλαγες πολύ διαφορετικά και δε θα σκεφτόμουν ΚΑΝ να το συγκρινεις με τον ΙΑΠΩΝΙΚΟ κουβά που λέγεται Yaris που είναι μόνο για γεροντοκόρες και φοιτήτριες. Εγώ το είχα ως 1ης γενιάς (Το Yaris) την ίδια εποχή που είχα κι ένα Polo 6N (1999) και δεν επιανδ σε συναρμογή, ποιότητα και θορύβους το.ιαπωνικι "μία". Έχουν αποθεώνει τα Τογιοτα επειδή απλώς ως ΨΟΦΙΜΙΑ και καθόλου εμπνεοντα για να τα ταλαιπωρήσεις μηχανικά κι έχουν κανει μυθο αξιοπιστιας, ενώ αν τα οδηγασ και μεταχειρίζεται όπως αμάξι με επιδόσεις είναι τέτοιοι τενεκεδες. Άσε που αν δε προσεξεις στο δρόμο και πας λίγο παραπάνω σκοτώθηκε. Το Fabia είναι σοβαρό αυτοκίνητο για να συγκρίνεται με ένα Υaris
Γιωργος Πετειναρελης, αν βγάζεις εσυ νόημα απ τα γραφόμενα σου μπράβο σου γιατι μάλλον νόημα δε βγαίνει. Τωρα αν προσπαθείς να συγκρίνεις το πρώτο σε πωλήσεις αυτοκίνητο (κουβά όπως λες) με την άχρωμη εκ γενετής fabia μάλλον καπου τα εχεις μπερδέψει.
η monte carlo έκδοση δεν θα έρθει στην Ελλάδα;
12.900 € ? Μην σπρωχνεστε παιδια.... ολοι θα παρετε....