Κινητήρες και οδική συμπεριφορά: Τι πρέπει να γνωρίζω;

39.044 Επισκέψεις στο άρθρο (19/12/2023)
Ο 1,5 TSI του Formentor είναι ο γνωστός, άμεσου ψεκασμού, 4κύλινδρος turbo του ομίλου VW, ο οποίος ενσωματώνει σύστημα απενεργοποίησης των δυο κυλίνδρων.
4 Φωτογραφίες »

Ο 1,5 TSI του Formentor είναι ο γνωστός, άμεσου ψεκασμού, 4κύλινδρος turbo του ομίλου VW, ο οποίος ενσωματώνει σύστημα απενεργοποίησης των δυο κυλίνδρων.

Μικρότερη κατανάλωση το CUPRA, μπαίνει ελεύθερα στο Δακτύλιο η BMW


Αρκετά οικονομική στο ταξίδι είναι η X1, με μέση κατανάλωση στην εθνική οδό τα 5,5 λτ./100 χλμ..
4 Φωτογραφίες »

Αρκετά οικονομική στο ταξίδι είναι η X1, με μέση κατανάλωση στην εθνική οδό τα 5,5 λτ./100 χλμ..

Πολύ μικρές διαφορές ήταν οι διαφορές στις επιδόσεις, αντίστοιχα μικρές είναι και οι διαφορές στην κατανάλωση των δύο μοντέλων. Πιο αναλυτικά, ελαφρώς πιο οικονομικό είναι το CUPRA Formentor, αφού σύμφωνα με το AutoΤρίτη Test Center ο 1.500άρης TSI «καίει» 9,1 λτ./100 χλμ. σε μεικτές συνθήκες, όταν το trip της BMW έδειξε 9,5 λίτρα στην ίδια διανυθείσα απόσταση. Κατά τα λοιπά, το μοτέρ της X1 έχει εκπομπές ρύπων κάτω από το όριο των 145 γρ. CO2/χλμ. οι οποίες εξασφαλίζουν έχει ελεύθερη διέλευση στο Δακτύλιο. Τέλος, αμφότερα έχουν τέλη κυκλοφορίας, 100 ευρώ για την BMW, 106 ευρώ για το CUPRA.

Στο δρόμο: Fun to drive το Formentor, ποιότητα κύλισης για την X1

Το όνομα CUPRA δεν αφήνει ενδοιασμούς για το fun to drive οδηγικό προφίλ του Formentor, που και στη συγκεκριμένη του έκδοση ξεχωρίζει για την ευχάριστη αίσθηση που δίνει στον οδηγό του. Το σφιχτό σετάρισμα και η πίσω ανάρτηση των πολλαπλών συνδέσμων δίνει μπόλικη πρόσφυση στη στροφή, χωρίς αισθητά φαινόμενα κλίσεων. Στην όλη διαδικασία συμβάλλει και το άμεσο-πληροφοριακό τιμόνι, με τα ανθεκτικά φρένα (37,2 μ. στο 100-0) να σε επαναφέρουν στην τάξη όταν... το παρακάνεις.
 
Κορυφαία ποιότητα κύλισης συναντάς οδηγώντας την BMW X1. Το ίδιο «λέει» και το ντεσιμπελόμετρό μας, με την X1 να είναι αποκομμένη από τους αεροδυναμικούς θορύβους και να επωφελείται από λιγοστές αναταράξεις της ανάρτησης όταν περνά πάνω από κακοτεχνίες. Σε πιο γρήγορους ρυθμούς θα ανταπεξέλθει χωρίς πρόβλημα, θα θέλαμε όμως και paddles εναλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι (μοχλοδιακόπτες Steptronic)  όπως εκείνους που έχει το CUPRA. Στα ατού της BMW X1 συμπεριλαμβάνουμε και την πολύ μεγάλη απόσταση από το έδαφος (20,5 εκ.) που εξασφαλίζει άνεση σε off-road διαδρομές.

Σελίδα 1Σπορ οικογενειακό SUV CUPRA Formentor ή premium BMW X1;
Σελίδα 2Ποιότητα εσωτερικού, value for money & χώροι: Ποιο είναι καλύτερο;
Σελίδα 3Κινητήρες και οδική συμπεριφορά: Τι πρέπει να γνωρίζω;
Σελίδα 4Η γνώμη μας
Σελίδα 5Μετρήσεις, τεχνικά χαρακτηριστικά & τιμές
ETRANSIT VS ESPRINTER
test center