Μεταχειρισμένα Kia XCeed και Toyota C-HR: Πόσο καλά είναι ως μεταχειρισμένα;

5.972 Επισκέψεις στο άρθρο (20/3/2024)
Μεταχειρισμένα Kia XCeed και Toyota C-HR: Πόσο καλά είναι ως μεταχειρισμένα;
2 Φωτογραφίες »

Ένα από τα μεγαλύτερα «ατού» του Toyota C-HR είναι η γκάμα των υβριδικών κινητήρων του, οι οποίοι διακρίνονται για τη χαμηλή τους κατανάλωση. Το C-HR που δοκιμάσαμε ως μεταχειρισμένο ήταν της έκδοσης των 122 ίππων και σε μικτό κύκλο έκαψε 5,3 λτ/100 χλμ.

Από την άλλη πλευρά, το μεταχειρισμένο Kia XCeed που είχαμε στη διάθεσή μας ήταν αμιγώς βενζινοκίνητο με 140 άλογα. Η μέση κατανάλωση κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας ήταν 8,5 λτ/100 χλμ. Αξίζει να αναφέρουμε πως αμφότερες οι καταναλώσεις ήταν παρόμοιες με αυτές που είχαν τα συγκεκριμένα μοντέλα όταν ήταν καινούργια, κάτι που δείχνει πως οι κινητήρες δεν είχαν πτώση στην απόδοσή τους.

Τόσο το Kia XCeed με τους 140 ίππους όσο και τα υβριδικά Toyota C-HR είναι αξιόπιστα, αφού δεν υπάρχουν αναφορές σχετικά με εκτεταμένες ζημιές και βλάβες. Μόνο στην περίπτωση του αποκλειστικά βενζινοκίνητου C-HR με τον κινητήρα των 116 ίππων μπορεί να εμφανιστούν ελαττώματα στους πολλαπλασιαστές. Επιπλέον, στο συγκεκριμένο μοτέρ ίσως συσσωρευτούν επικαθήσεις άνθρακα στις βαλβίδες λόγω κακής καύσης βενζίνης, κάτι που όμως μπορεί να επιδιορθωθεί εύκολα.
Όσον αφορά στο infotainment, στο Kia XCeed ενδέχεται να παρουσιαστούν μικροπροβλήματα όπως καθυστερήσεις στο σύστημα πολυμέσων, οι οποίες διορθώνονται με ασύρματη αναβάθμιση στο λογισμικό. Επιπλέον «παράπονα» ιδιοκτητών έχουν να κάνουν με την αργή ενεργοποίηση των αυτόματων υαλοκαθαριστήρων.



Περνώντας στις συνηθισμένες φθορές που μπορεί να βρείτε σε κάποιο μεταχειρισμένο όχημα, το Kia XCeed ενδέχεται να έχει σκουριά στους δίσκους τους φρένων ή σημάδια σε ορισμένες πλαστικές επιφάνειες στο εσωτερικό, οι οποίες είναι ευαίσθητες σε γρατζουνιές, κάτι που ωστόσο δεν ίσχυε στο μοντέλο που δοκιμάσαμε ως μεταχειρισμένο.
Αν το Toyota C-HR έχει γίνει εισαγωγή από κάποια βόρεια χώρα, ίσως έχει σχηματιστεί λίγη επιφανειακή σκουριά στο κάτω μέρος του αμαξώματος, κάτι που οφείλεται σε αμέλεια των ιδιοκτητών να ξεπλύνουν σωστά το αμάξωμα του αυτοκινήτου από το αλάτι που χρησιμοποιείται στο δρόμο το χειμώνα. Αυτό δεν αποτελεί λόγο ανησυχίας, μιας και η περιοχή του πλαισίου μπορεί να καθαριστεί εύκολα.

Όπως αναφέραμε, το Toyota C-HR και το Kia XCeed είναι δυο crossover που έχουν στοιχεία από coupe οχήματα. Ας δούμε τι περιορισμοί προκύπτουν από τη χαμηλή γραμμή της οροφής και το πώς συγκρίνονται μεταξύ τους.
Το Kia XCeed έχει 4 εκατοστά παραπάνω «αέρα» για τα γόνατα των πίσω επιβατών  και επίσης κατά 4 εκατοστά φαρδύτερο πίσω κάθισμα σε σχέση με το Toyota C-HR. Επιπλέον, το πορτ-μπαγκάζ του κορεάτικου μοντέλου είναι κατά 49 λίτρα πιο ευρύχωρο.

Εδώ θα διαβάσετε τα σχόλια που έχουν κάνει οι κάτοχοι μοντέλων των εταιρειών στην έρευνα Auto Check του AutoTriti.
 

Σελίδα 1Συγκριτικό μεταχειρισμένων: Kia XCeed 140 PS VS Toyota C-HR Hybrid 122 PS
Σελίδα 2Μεταχειρισμένο Kia XCeed: Ο μέσος όρος τιμών είναι τα 24.000 ευρώ
Σελίδα 3Μεταχειρισμένα Toyota C-HR: Κοστίζουν κατά μέσο όρο 22.400 ευρώ
Σελίδα 4Μεταχειρισμένα Kia XCeed και Toyota C-HR: Πόσο καλά είναι ως μεταχειρισμένα;
ETRANSIT VS ESPRINTER
test center