Σχεδίαση: Με σπορτίφ γονίδια

46.960 Επισκέψεις στο άρθρο (11/3/2024)
Το C-HR «βγάζει μάτι» με τον φουτουριστικό του σχεδιασμό. Στο μπροστά μέρος ξεχωρίζουν η μεγάλη γρίλια και τα extreme λεπτά φώτα, ενώ πίσω η οριζόντια φωτιζόμενη μπάρα που πιάνει όλο τα πλάτος της καμ
2 Φωτογραφίες »

Το C-HR «βγάζει μάτι» με τον φουτουριστικό του σχεδιασμό. Στο μπροστά μέρος ξεχωρίζουν η μεγάλη γρίλια και τα extreme λεπτά φώτα, ενώ πίσω η οριζόντια φωτιζόμενη μπάρα που πιάνει όλο τα πλάτος της καμπίνας.

Σχεδιαστικά και τα δύο μοντέλα έχουν κουπέ αισθητική με τολμηρές λεπτομέρειες, αλλά και έντονες ακμές, αποπνέοντας ένα επιθετικό και τολμηρό προφίλ. Το C-HR είναι πιο compact σε μήκος (4,36 μ. έναντι 4,55 μ. της X2) και «βγάζει μάτι» με τον φουτουριστικό του σχεδιασμό, που εύκολα θα μπορούσαμε να τον δούμε σε κάποιο concept. Ειδικά στο μπροστά μέρος με την πολύ μεγάλη γρίλια και τα extreme λεπτά φώτα, αλλά και πίσω με την οριζόντια φωτιζόμενη μπάρα που πιάνει όλο τα πλάτος της καμπίνας.


Η νέα γενιά της X2 είναι πιο μυώδης και επιβλητική σε σχέση με την πρώτη γενιά, με το μπροστά μέρος να είναι και εδώ αυτό που ξεχωρίζει. Ο λόγος, είναι η μαύρη εξαγωνική kidney γρίλια, η οποία συνοδεύεται από δύο νέας σχεδίασης φωτιστικά σώματα στις δύο άκρες της μάρκας. Στο πίσω μέρος της X2 ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα φανάρια με το πρωτότυπο σχέδιό τους.

Σελίδα 1Υβριδικό Toyota ή diesel BMW, αν θέλεις 2λιτρο SUV;
Σελίδα 2Σχεδίαση: Με σπορτίφ γονίδια
Σελίδα 3Εσωτερικό: Digital και οδηγοκεντρικές καμπίνες
Σελίδα 4Πλουσιότερο σε εξοπλισμό και με 6 χρόνια εγγύηση το Toyota C-HR (2 η X2)
Σελίδα 5Η γνώμη μας
ETRANSIT VS ESPRINTER
test center