Video με την εξέλιξη της δοκιμής

302.764 Επισκέψεις στο άρθρο (14/3/2024)
Video με την εξέλιξη της δοκιμής

Ανά 100 περίπου χιλιόμετρα σταματήσαμε και μεταδώσαμε ζωντανά με video, μέσω facebook, μέσα από τις καμπίνες, τις επιδόσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της δοκιμής. Τι κατανάλωση είχαν στα 100 χιλιόμετρα; Πόσο τοις εκατό (%) «έπεσε» η μπαταρία;

9:20 < Η συντακτική ομάδα του autotriti βρίσκεται στην Αθηνών-Λαμίας μαζί με τα 8 ηλεκτρικά που συμμετέχουν στο Mega Test. Μαζί μας βρίσκεται και η ιδιοκτήτρια του Tesla Model Υ που θα ξεκινήσει μαζί μας για Θεσσαλονίκη. 



10:40 < H πρώτη στάση του Mega Test μετά από 106 χιλιόμετρα είναι γεγονός. Δείτε στο video πόσο ρεύμα «έκαψε» κάθε ηλεκτρικό για να καλύψει την απόσταση αυτή. Ραντεβού σε περίπου 1 ώρα και πάλι για να δούμε τι θα χουν κάψει στα επόμενα 100 χλμ.
Μοντέλα Πόσο % της μπαταρίας κατανάλωσε Διανυθέντα χιλιόμετρα
Kia EV6 25% 106
Skoda Enyaq iV 80 25% 106
Ford Mustang Mach-E 26% 106
Hyundai Ioniq 6 26% 106
MG4 77 kWh 26% 106
Tesla Model Y Long Range 27% 106
Mercedes EQA 250+ 28% 106
VW ID.4 Pro 30% 106

12:40 < Μετά από 200 χιλιόμετρα και, συγκεκριμένα, όταν το οδόμετρο έγραψε 213 χιλιόμετρα πορείας στον αυτοκινητόδρομο λίγο μετά την Στυλίδα, τα 8 ηλεκτρικά έκαναν την δεύτερη στάση τους, ώστε να μετρήσουμε την κατανάλωση των μπαταριών τους και, ακολούθως, να σας ενημερώσουμε για συμπεράσματα που βγαίνουν από το Mega Test μέχρι αυτή την ώρα. Τα 8 ηλεκτρικά μαζί με τους οδηγούς τους θα συνεχίσουν για τα επόμενα 100 χιλιόμετρα. Λέτε στο επόμενο ραντεβού μας, να υπάρξει κάποιο ηλεκτρικό που θα αναγκαστεί να αποχωρήσει από το Mega Test; Πείτε μας στα σχόλια ποιο μοντέλο πιστεύετε ότι βγει πρώτο στο Mega Test. 
Μοντέλα Πόσο % της μπαταρίας κατανάλωσε Διανυθέντα χιλιόμετρα
Tesla Model Y 51% 213
Hyundai Ioniq 6 52% 213
Skoda Enyaq 52% 213
Ford Mustang Mach-E 53% 213
Kia EV6 54% 213
Mercedes EQA 250+ 55% 213
MG4 77 kWh 59% 213
VW ID.4 Pro 60% 213


14:50 < Στο 20% η μπαταρία των μοντέλων, έπειτα από 320 χιλιόμετρα διαδρομής. Δείτε το video. Δείτε και τον πίνακα με τα 6 μοντέλα και το ποσοστό φόρτισης
που διέθετε η μπαταρία τους στον σταθμό ανα-συγκρότησης των ΙΚΕΑ Λάρισας.
Μοντέλα Με πόσο % μπαταρία έφτασαν στα ΙΚΕΑ Λάρισας Διανυθέντα χιλιόμετρα
Ford Mustang Mach-E 20% 320
Tesla Model Y 20% 320
Mercedes EQA 250+ 18% 320
Skoda Enyaq iV 80 18% 320
Hyundai Ioniq 6 16% 320
Kia EV6 14% 320

6 από τα μοντέλα της δοκιμής, κάλυψαν 320 χιλιόμετρα διαδρομής φθάνοντας την μπαταρία τους στο 20% (όπως προβλεπόταν από τον σχεδιασμό του Test) και κατόπιν κινήθηκαν προς το επόμενο parking (του ΙΚΕΑ Λάρισας) προς επαναφόρτιση. Στον πιο πάνω πίνακα βλέπετε το ποσοστό μπαταρίας που διέθεταν κατά την άφιξη τους στο σημείο των φορτιστών του ΙΚΕΑ).

Τα άλλα 2 μοντέλα (MG4 77 Kwh και VW ID.4 Pro) σταμάτησαν στο προηγούμενο parking (στο 306ο χιλιόμετρο της Εθνικής Οδού) καθώς η ισχύς της μπαταρίας που τους είχε απομείνει δεν θα τους επέτρεπε να φθάσουν στους φορτιστές του ΙΚΕΑ (οπότε και κινήθηκαν προς πλησιέστερη επιλογή στον δρόμο της επιστροφής).
 

Σελίδα 1Mega Test αυτονομίας ηλεκτρικών: Πόσα χιλιόμετρα βγάζουν στο ταξίδι;
Σελίδα 2Σημαντικό! Ονομαστική Vs ωφέλιμη χωρητικότητα μπαταρίας
Σελίδα 3Συμπεράσματα: Τι πρέπει να ξέρω για το ταξίδι στην εθνική με 120;
Σελίδα 4Ford Mustang Mach-E: Έκανε 325 χλμ. & είχε «κάβα» άλλα 80
Σελίδα 5Hyundai Ioniq 6: «Έσκιζε» τον αέρα - 313 χλμ. με το 80%
Σελίδα 6Kia EV6 LR: 320 χλμ. με υπόλοιπο 16%
Σελίδα 7Mercedes EQA: Μικρή μπαταρία, μεγάλη αυτονομία
Σελίδα 8MG 4 77kW: Value for money ηλεκτρικό
Σελίδα 9Skoda Enyaq: Φτάνεις Λάρισα με 18%
Σελίδα 10Tesla Model Y LR: Τερμάτισε με 20% υπόλοιπο
Σελίδα 11Volkswagen ID.4 Pro: Στο Βελεστίνο με 20%
Σελίδα 12Πώς επηρεάζει η αεροδυναμική σχεδίαση την κατανάλωση;
Σελίδα 13Video με την εξέλιξη της δοκιμής
Σελίδα 14Πάνω από 2.000 shares – likes & Σχόλια! Διαβάστε τι λέει το κοινό για τα Ηλεκτρικά
Mercedes
test center