Volkswagen ID.4 Pro: Στο Βελεστίνο με 20%

302.543 Επισκέψεις στο άρθρο (14/3/2024)
Το γκρουπ VW προχωρεί σταδιακά στην αντικατάσταση του ηλεκτροκινητήρα των 204 ίππων (APP310) από τον AP550 των 286 ίππων που εκτός από ισχυρότερος είναι πιο οικονομικός. Ως παράδειγμα θα πούμε ότι ο π
3 Φωτογραφίες »

Το γκρουπ VW προχωρεί σταδιακά στην αντικατάσταση του ηλεκτροκινητήρα των 204 ίππων (APP310) από τον AP550 των 286 ίππων που εκτός από ισχυρότερος είναι πιο οικονομικός. Ως παράδειγμα θα πούμε ότι ο παλιός στα 120 χλμ./ώρα είχε 11.600 σ.α.λ., ενώ ο νέος στην ίδια ταχύτητα γυρίζει με 7.100 σ.α.λ..

Το VW ID.4 έφτασε με το 80% της μπαταρίας του στο Βελεστίνο, ενώ στη Λάρισα φτάνει θεωρητικά με μονοψήφιο αριθμό στην ένδειξη της μπαταρίας.Το πρώτο παγκόσμιο ηλεκτρικό SUV των Γερμανών έχει μπαταρία χωρητικότητας 77 kWh (ονομαστική χωρητικότητα 82 kWh) και στην έκδοση που είχαμε στη διάθεσή μας αποδίδει 204 ίππους. Ωστόσο, πλέον, τη θέση της εισαγωγικής έκδοσης παίρνει η ID.4 Pro των 286 ίππων και, σύμφωνα με τη VW, παρά την μεγαλύτερη ιπποδύναμη ο κινητήρας είναι αποδοτικότερος και κάνει καλύτερη διαχείριση της ενέργειας, άρα έχει καλύτερη κατανάλωση. Η λιανική τιμή της νέας έκδοσης ορίζεται στα 40.900 ευρώ με την κρατική επιδότηση, ενώ φυσικά υπάρχει η διαθεσιμότητα και μέσω leasing.


Μέσα στην πόλη θα θέλαμε πιο έντονο το φρενάρισμα αφήνοντας το γκάζι, όμως στην εθνική το ID.4 δουλεύει εξαιρετικά, ειδικά χάρη στο έξυπνο cruise control.
3 Φωτογραφίες »

Μέσα στην πόλη θα θέλαμε πιο έντονο το φρενάρισμα αφήνοντας το γκάζι, όμως στην εθνική το ID.4 δουλεύει εξαιρετικά, ειδικά χάρη στο έξυπνο cruise control.


Μέχρι να μας είναι βέβαια διαθέσιμη η έκδοση με τον βελτιωμένο κινητήρα, ας δούμε πως τα κατάφερε το ID.4 -που κυκλοφορεί αρκετά- στο Test Αυτονομίας του AutoΤρίτη. Κατά μέσο όρο το γερμανικό SUV έκανε 34,9 χιλιόμετρα για κάθε 10% της μπαταρίας, άρα μπορεί να κάνει 349 χιλιόμετρα με μία φόρτιση πηγαίνοντας με 120 χλμ./ώρα και με τον κλιματισμό ενεργοποιημένο. Θεωρούμε πως οριακά μπορεί να φτάσει μέχρι τη Λάρισα (320 χλμ.) με την υπολειπόμενη μπαταρία σε μονοψήφιο νούμερο, για εκείνους που δεν αγχώνονται εύκολα.

Πώς είναι στο ταξίδι το VW ID.4

Στο ταξίδι η σταθερότητα του VW ID.4 είναι πολύ καλή, σε συνδυασμό πάντα με το χαμηλό αεροδυναμικό θόρυβο που κάνει τη ζωή του οδηγού και των επιβατών στο ταξίδι ήσυχη και εύκολη. Παράλληλα, εκτιμήσαμε τα προαιρετικά καθίσματα ergoActive με λειτουργία μασάζ που βοηθούν τον οδηγό να «ξεπιάνεται» κατά τη διάρκεια της διαδρομής. Επιπλέον, τα συστήματα υποβοήθησης και η λειτουργία adaptive cruise control της VW βαθμολογούνται με άριστα, καθώς «διαβάζουν» ό,τι χρειάζεται στο δρόμο και προσαρμόζουν την ταχύτητα και την πορεία του οχήματος αντίστοιχα.

Για τη φόρτιση, τέλος, με τα 110kW που μπορεί να δεχθεί το ID.4 σε ταχυφορτιστή, αν κάνετε στάση σε 180άρη (π.χ. στην Αταλάντη) μπορεί να πάρει περίπου 70% (ή αλλιώς 55 kWh) σε μισή ώρα. Αν επιλέξετε να κάνετε στάση σε 50άρη φορτιστή, τότε σε τριάντα λεπτά θα κερδίσετε το πολύ 30%, που σε αυτονομία μεταφράζεται σε περίπου 105 χιλιόμετρα.
Volkswagen ID.4 PRO
Ισχύς 204 PS
Μέγεθος μπαταρίας (ονομαστικό/ωφέλιμο)* 82/77 kWh
Μέγιστη ταχύτητα φόρτισης σε ταχυφορτιστή  110 kW
Χρόνος φόρτισης 10-80% σε 28 λεπτά
Μέση αυτονομία για κάθε 10% της μπαταρίας 34,9 χλμ.
 
Μπαταρία (%) Διανυθέντα χιλιόμετρα (χλμ.) Μέση Κατανάλωση Trip (kWh) Ένδειξη αυτονομίας οχήματος
100 - - 388
90 39 18,3 348
80 75 19,2 307
70 106 20 266
60 144 20 230
50 184 19,6 195
40 213 19,9 150
30 247 20 107
20 279 20,2 65
Αυτονομία στο ταξίδι (120 χλμ./ώρα) 349 χλμ.
 *Ονομαστική χωρητικότητα είναι το συνολικό μέγεθος της μπαταρίας, όμως στην πράξη το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί μικρότερο μέρος (ωφέλιμη) για να μην υπάρχει φθορά στο χρόνο. Καλό για την ζωής της μπαταρίας είναι να υπάρχει διαφορά μεταξύ ονομαστικής και ωφέλιμης χωρητικότητας.

Σελίδα 1Mega Test αυτονομίας ηλεκτρικών: Πόσα χιλιόμετρα βγάζουν στο ταξίδι;
Σελίδα 2Σημαντικό! Ονομαστική Vs ωφέλιμη χωρητικότητα μπαταρίας
Σελίδα 3Συμπεράσματα: Τι πρέπει να ξέρω για το ταξίδι στην εθνική με 120;
Σελίδα 4Ford Mustang Mach-E: Έκανε 325 χλμ. & είχε «κάβα» άλλα 80
Σελίδα 5Hyundai Ioniq 6: «Έσκιζε» τον αέρα - 313 χλμ. με το 80%
Σελίδα 6Kia EV6 LR: 320 χλμ. με υπόλοιπο 16%
Σελίδα 7Mercedes EQA: Μικρή μπαταρία, μεγάλη αυτονομία
Σελίδα 8MG 4 77kW: Value for money ηλεκτρικό
Σελίδα 9Skoda Enyaq: Φτάνεις Λάρισα με 18%
Σελίδα 10Tesla Model Y LR: Τερμάτισε με 20% υπόλοιπο
Σελίδα 11Volkswagen ID.4 Pro: Στο Βελεστίνο με 20%
Σελίδα 12Πώς επηρεάζει η αεροδυναμική σχεδίαση την κατανάλωση;
Σελίδα 13Video με την εξέλιξη της δοκιμής
Σελίδα 14Πάνω από 2.000 shares – likes & Σχόλια! Διαβάστε τι λέει το κοινό για τα Ηλεκτρικά
ETRANSIT VS ESPRINTER
OPEL