Μέσος όρος τιμών: 24.000 ευρώ τα XCeed και 18.000 ευρώ τα Karoq. Αξιόπιστα τα μηχανικά σύνολα. Στα XCeed μπορεί να «κολλάει» το infotainment. XCeed: Μπορεί να εμφανιστούν σκουριές στα φρένα και γρατζουνιές στα πλαστικά. Karoq: Ακούγονται τριγμοί από τις χειρολαβές στις πόρτες.
- Από 324 ευρώ η μηναία δόση. - Εξασφαλίζει ελεύθερη είσοδο στον Δακτύλιο. - Plug-In υβριδικό με 243 άλογα και 68 χλμ. ηλεκτρική αυτονομία. - Για πρώτη φορά στην έκδοση Active X.
- 6 χιλιάρικα ακριβότερη η X1 και με 3 χρόνια λιγότερη εγγύηση (2 έναντι 5) - Καις 600 ευρώ το χρόνο λιγότερα με το Peugeot - Φρενάρει μισό αμάξι (2 μέτρα) πιο μακριά η BMW - H X1 προσπερνάει 1,5 δλ. γρηγορότερα
- Η Lancia Ypsilon ενώ ανακοινώθηκε ως ηλεκτρικό, τελικά απέκτησε & έκδοση βενζίνης - Φήμες θέλουν και το νέο 500e να βγαίνει με κινητήρα εσωτερικής καύσης - Η νέα μεγάλη πλατφόρμα της Stellantis «σηκώνει» και βενζινοκίνητες εκδόσεις εκτός από ηλεκτρικά - Μια τέτοια κίνηση από τη Stellantis δίνει ελπίδες σε όσους φοβούνται το αποκλειστικά ηλεκτρικό μέλλον
- Renault Clio και Mitsubishi Colt έχουν 65 άλογα, όσο είχαν τα αυτοκίνητα πριν 20 χρόνια - Θες 700 μέτρα να προσπεράσεις - Δεν κερδίζεις σε κατανάλωση γιατί πρέπει να πατάς συνέχεια γκάζι για να κρατάς τις στροφές του κινητήρα ψηλά - Στα ίδια λεφτά αγοράζεις μέχρι και τούρμπο μικρό SUV
- Ένα από τα αγαπημένα οικογενειακά των Ελλήνων κλείνει τα 58 - 12 γενιές από το 1966 έως σήμερα, με κινητήρες από κινητήρες 1,1 λτ. - Ξεκίνησε ως αντίπαλός των Datsun και Subaru & κατέληξε σε παγκόσμιο best seller - Σήμερα προσφέρεται με 140 και 200 άλογα και δεν καίει σταγόνα
- Όφελος που φτάνει και τις 3.200 ευρώ. - Τέσσερα χρόνια εγγύηση. - Plug-in υβριδική με 280 άλογα και ήπια υβριδική με 130 ή 160. - Οκτώ χρόνια η εγγύηση για την μπαταρία της Tonale Plug-in Hybrid.