Όπως και με τον κινητήρα που θέλει «στρώσιμο» έτσι και με τα κιτ υγραεριοκίνησης καλό είναι μετά τα πρώτα 1.000 χιλιόμετρα να κάνετε έναν προληπτικό οπτικό έλεγχο που περιλαμβάνει:
• Επιθεώρηση των μηχανικών και ηλεκτρικών μερών του συστήματος.
• Έλεγχο διαρροών υγραερίου ή αντιψυκτικού υγρού του κυκλώματος ψύξης του κινητήρα.
• Έλεγχοςπαραμέτρων (βενζίνης – αερίου) με τη χρήση Η/Υ καθώς και τον έλεγχο των παρελκόμενων μερών του συστήματος.
Φυσικά, από την πλευρά σας πάντα πρέπει να ρίχνετε μια ματιά:
• στην στεγανότητα των συνδέσεων
• για τη τυχόν παραμόρφωση και κακή στερέωση των σωλήνων
• στη στερέωση και σύνδεση των καλωδίων του ηλεκτρικού κυκλώματος
• στην τυχόν υπερθέρμανση των μερών,
• ενώ θα πρέπει να ΕΧΕΤΕ ΠΑΝΤΑ ΒΕΝΖΙΝΗ ΣΤΟ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ.
Το τελευταίο είναι και το πιο σημαντικό, γιατί διαφορετικά υπάρχει περίπτωση να υποστεί σοβαρές βλάβες ο κινητήρας και άρα να μπείτε σε μεγάλα έξοδα…
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - autotriti.gr