Κινητήρας: γνώριμη επιτυχημένη συνταγή
Διαβάστηκε από 150590 αναγνώστες
|
Ημερομηνία δημοσίευσης: 18/10/2012 |
Ο κινητήρας που χρησιμοποιεί το πετρελαιοκίνητο Volvo μας είναι γνωστός από το Ford Focus. Το turbo diesel σύνολο, με τεχνολογία common rail και τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας, έχει ικανή ισχύ και ακόμα πιο ουσιαστική ροπή. Το αποτέλεσμα είναι πολιτισμένη λειτουργία, αρκετή δύναμη ψηλά και ροπή από τις 1.500 σ.α.λ και πάνω. Η Volvo υπόσχεται εξαιρετικά χαμηλή μικτή κατανάλωση (3,6 λτ./100 χλμ.) και πολύ χαμηλές εκπομπές CO2 (94 γρ./χλμ.) που συνεπάγονται μηδενικά τέλη και χαμηλά πάγια έξοδα. Στην πράξη, το trip computer δεν «βλέπει» ποτέ αυτό το νούμερο, αλλά, στην περίπτωση του αυτοκινήτου δοκιμής, αυτό οφείλεται και στο υπερβάλλον βάρος που συνεπάγεται ο (υπερ)πλήρης εξοπλισμός του. Πάντως, το μοτέρ κινεί με ευκολία το βαρύ αμάξωμα του V40, ταιριάζει με τον πολιτισμένο χαρακτήρα του και συνεργάζεται καλά και με το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο (που θα θέλαμε πιο ακριβές στις γρήγορες αλλαγές) και με το start&stop.
Διαβάστε εδώ την δοκιμή του βενζινοκίνητου Volvo V40 T3
|
|