Εσωτερικό-Χώροι
Διαβάστηκε από 161400 αναγνώστες
|
Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/11/2013 |
Εσωτερικό: Πρακτικό, με καλή εργονομία και ικανοποιητική ποιότητα Σχεδίαση-Πρακτικότητα Στο εσωτερικό του Note η απλότητα είναι αυτή που χαρακτηρίζει τις γραμμές του ταμπλό, με την έμφαση να δίνεται περισσότερο στην πρακτικότητα και την παροχή αρκετών θηκών για μικροαντικείμενα. Έτσι, όπως ακριβώς και στο Micra, μπροστά από το συνοδηγό εκτός από το παραδοσιακό ντουλαπάκι (με αρκετό μάλιστα βάθος), υπάρχει και ένας έξτρα αποθηκευτικός χώρος ακριβώς από πάνω του, ο οποίος φιλοξενεί και την είσοδο του USB. Έπειτα, στη βάση της κονσόλας μεταξύ των καθισμάτων υπάρχουν τρεις μεγάλες θήκες για μικροαντικείμενα, μαζί με 2 πολύ βολικές ποτηροθήκες. Στο πεδίο τώρα μπροστά από τον οδηγό, ο πίνακας οργάνων έχει πιο μοντέρνα γραφικά από το υπόλοιπο ταμπλό (στην επιλογή «Eco» του κινητήρα αποκτά ένα διαφορετικό χρωματισμό, σε εναλλαγή μπλε-πράσινου ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης), φιλοξενώντας και μια ευμεγέθη οθόνη για το trip computer. Όμορφη τέλος είναι και η σχεδίαση του τιμονιού, το οποίο φιλοξενεί και τα χειριστήρια για το ηχοσύστημα και το cruise control (αμφότερα στάνταρ).
Ποιότητα-Εργονομία Στο κομμάτι της ποιότητας, το εσωτερικό του Note επενδύεται αποκλειστικά και μόνο με σκληρά στην αφή πλαστικά, τα οποία διαθέτουν καλή συναρμογή και μέτριο φινίρισμα. Η εργονομία βέβαια βρίσκεται σε καλύτερα επίπεδα, με τους περισσότερους διακόπτες να είναι τοποθετημένοι σε σωστά σημεία και να μην απαιτούν πολύ ώρα εκμάθησης από τον οδηγό. Η θέση οδήγησης τέλος είναι καλή, παρότι στην αρχική έκδοση της δοκιμής μας το κάθισμα δε ρυθμίζεται σε ύψος και το τιμόνι δεν έχει ρύθμιση για το βάθος.
Χώροι: Κορυφαία άνεση για τους επιβάτες Στο κομμάτι των χώρων, το Nissan Note έρχεται για να προσφέρει κορυφαία εσωτερική άνεση για τα δεδομένα των μικρών αυτοκινήτων. Ειδικότερα, στο πίσω μέρος του Ιαπωνικού μοντέλου, ο χώρος για τα γόνατα των επιβατών είναι από τους μεγαλύτερους που έχουμε καταγράψει στην κατηγορία, ενώ παράλληλα, το μεγάλο διαθέσιμο πλάτος και το σχεδόν επίπεδο πάτωμα, βολεύουν τη μεταφορά 3 ενηλίκων. Αρκετός είναι και ο χώρος για τα κεφάλια τους, κάτι που σημαίνει ότι άτομα ακόμη και άνω του μέσου ύψους, έχουν τη δυνατότητα να μεταφερθούν στο πίσω κάθισμα. Τα ίδια επίπεδα ευρυχωρίας πάντως δεν συναντώνται στο πορτ-μπαγκάζ, το οποίο διαθέτει ένα απλά ικανοποιητικό ωφέλιμο όγκο 295 λτ., προσφέροντας παράλληλα ένα μεγάλο και πλήρες εκμεταλλεύσιμο άνοιγμα. Επιλογή που πρέπει οπωσδήποτε να γίνει από τον ιδιοκτήτη είναι αυτή του συρόμενου πίσω καθίσματος (αυξάνει το πορτ-μπαγκάζ έως τα 381 λτ.), το οποίο διατίθεται με το πακέτο Family και συνδυάζεται με το μετακινούμενο δάπεδο του χώρου αποσκευών.
|
|
loukia (11/7/2015, 11:12) Elmariachi, ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΡΩΤΗΣΑ ΤΙ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΓΡΑΦΩ, ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΗΝ ΜΕ ΣΚΟΤΩΣΕΙΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
32
|
|
|
mike (11/7/2015, 09:25) Με το που καθεσαι μεσα θες να πεταχτεις κατευθειαν απο το παραθυρο απο την φτηνια και την πλαστικουρα του εσωτερικου,μεχρι και οι κορεατες φτιαχνουν καλυτερα εσωτερικα
15
|
|
|
teo (11/7/2015, 16:41) Οταν ολα τα υπολοιπα μοντελα μαζι της κατηγοριας του δεν κανουν ουτε τις μισες πωλησεις κ μοιαζουν με κατσαρολες π.χ. b-max ε κατι λεει αυτο
12
|
|
|
elmariachi (11/7/2015, 08:40) Σχόλιο loukia δεν έχει;
11
|
|
|
notakias (2/5/2016, 21:22) Με το που κάθεσαι μέσα θέλεις να βγεις έξω ???? μηπως μπήκες σε κάνα lada? Μια χαρά είναι.. η πλούσια έκδοση έχει τα πάντα. Ότι υπάρχει στην αγορά από εξοπλισμό. Κινητήρας Διαμαντη. Diesel 1.5.
10
|
|
|
notakias (19/6/2016, 10:00) καταναλωση μεικτη 5,3 εκτος για ταξιδι θα δεις και κατω από 4,5!! 1,500diesel.
τράβηγμα κινητηρα σουπερ. χωροι πολύ άπλα ειδικα στην εκδοση που τραβιέται το πισω καθισμα και ελευθερωνει από πορτπαγκαζ. εάν ψάχνεις μεχρι αυτά τα χρηματα τον κωλο σου από κατω να χτυπας δεν βρίσκεις κατι καλυτερο. εννοω σε χωρους και κινητηρα.
αρνητικα. δυσκολευτικα να συνηθισω λιγο τον συμπλεκτη είναι μαλακος πολύ.
8
|
|
|
notakias (24/4/2016, 20:35) το παραλαμβάνω σε λίγες μέρες , θα σας ενημερώσω
5
|
|
|
cynic (27/11/2015, 16:56) Εμένα μία φορά που είχα μπει πίσω σε ένα Note ταξί, μου ερχόταν να πεταχτώ έξω από το παράθυρο από τις αναπηδήσεις της ανάρτησης. Χοροπηδούσε σαν να μην έχει καθόλου αμορτισέρ. Αλλά δεν μπορείς να περιμένεις κάτι καλύτερο: ινδικό Micra με ψηλότερο κέντρο βάρους δεν είναι;
4
|
|
|