-
Σχετικά μικρές κλίσεις στις στροφές για το Pulsar, το οποίο ακόμη και σε πίεση διατηρεί την τροχιά του χωρίς να έχει απότομες αντιδράσεις.
-
Στην ευθεία, το Pulsar ξεχωρίζει για την πολύ καλή άνεση και ποιότητα κύλισης που προσφέρει, αλλά και για την ιδιαίτερη αποτελεσματική του ηχομόνωση.
|
Στο δρόμο: Με έμφαση στην άνεση – Πολύ καλή ασφάλεια
Διαβάστηκε από 128119 αναγνώστες
|
Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/12/2014 |
Το Pulsar δεν βασίζεται πάνω στο ίδιο πάτωμα με το Qashqai, αλλά αντίθετα χρησιμοποιεί ως βάση του τη μικρή πλατφόρμα «V» της Nissan. Βέβαια, με μεταξόνιο 2,7 μέτρων, κάθε άλλο παρά «μικρή» χαρακτηρίζεται η πλατφόρμα αυτή, η οποία επιπλέον αυτού δίνει τη δυνατότητα στο ιαπωνικό μικρομεσαίο να διατηρήσει σε λογικά επίπεδα το βάρος του (1.307 κιλά στη diesel έκδοση).
Περνώντας στην ανάρτηση, εδώ συναντούμε την κλασική αρχιτεκτονική με Γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω, με τους μηχανικούς της Nissan να ενσωματώνουν αντιστρεπτικές δοκούς εμπρός-πίσω, προς όφελος της συνολικής ακαμψίας. Το τιμόνι από την πλευρά του είναι ηλεκτρικό, ενώ και τα φρένα αποτελούνται από αεριζόμενα δισκόφρενα εμπρός και δίσκους πίσω. Ανετο, ποιοτικό και ασφαλές στο δρόμο Το Pulsar, από τα πρώτα χιλιόμετρα που θα διανύσει κανείς μαζί του, δείχνει ότι δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην παροχή άνετων και «ήσυχων» μετακινήσεων. Η ανάρτηση, με μαλακή ρύθμιση, διαχειρίζεται με εξαιρετική αποτελεσματικότητα τις ανωμαλίες του οδοστρώματος κατά το πέρασμα από αυτές, χωρίς να τις αφήνει να μεταφερθούν στο εσωτερικό. Την ίδια στιγμή, η πολύ καλή ηχομόνωση της καμπίνας φροντίζει ώστε να διατηρούνται εκτός οι παρασιτικοί θόρυβοι και μόνο ένας μικρός αεροδυναμικός θόρυβος από τους μεγάλους πλαϊνούς καθρέπτες, θα γίνει ελαφρά αισθητός σε ταχύτητες άνω των 100-120 χλμ./ώρα.
Η πολύ καλή ποιότητα κύλισης έρχεται ως το κερασάκι στην τούρτα, για να τονίσει για μια ακόμη φορά τον άνετο και ποιοτικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Για αυτούς που θα θελήσουν να αναζητήσουν τα σπορτίφ στοιχεία του Pulsar, το αυτοκίνητο αποδεικνύεται ουδέτερο στις αντιδράσεις του και με υψηλά περιθώρια πρόσφυσης, εκμεταλλευόμενο στοιχεία όπως το μακρύ μεταξόνιο, αλλά και το στάνταρ ESP.
Το τιμόνι από την πλευρά του, δεν είναι τόσο γρήγορο και βαρύ όσο θα το θέλαμε, ωστόσο η αίσθηση που προσφέρει είναι ικανοποιητική, όπως και η πληροφόρησή του. Τα φρένα από την άλλη, είναι σε θέση να σταματήσουν άμεσα το Pulsar σε μια «κακιά στιγμή», με το 100-0 μ. να επιτυγχάνεται στα πολύ καλά 38,1 μ.
|
|
|
|
»Σχολιάστε την είδηση
|
|
|
|
cynic (1/10/2015, 11:41) Αγαπητό Autotriti: Γιατί δεν κάνετε ένα άρθρο με συγκριτική παρουσίαση του Pulsar 1.5 dci και της αντίστοιχης Mercedes A-Class με τον ίδιο κινητήρα; Εσείς να παραθέσετε πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα εκατέρωθεν και ο κόσμος να συμπεράνει αν αξίζει η διαφορά των +11.000,00 ευρώ περίπου (ή περίπου 65% ακριβότερα).
34
|
|
|
kostas (1/10/2015, 09:07) μπορεί να είανι λίγο απρόσωπο σχεδιαστικά,αλλά είναι κλάσεις ανώτερο από το golf σε ποιότητα και προπάντων σε αξιοπιστία,να το λέτε και αυτό.
23
|
|
|
kostas (1/10/2015, 11:46) Φίλε Χρήστο οι κινητήρες τη renault το έχουν αποδδείξει ότι είανι αξιόπιστοι,και δεν είναι τυχαίο ότι τους χρησιμοποιηθεί η μερσεντές,δεν είναι τυχαίο.
12
|
|
|
Xρήστος (1/10/2015, 10:27) Με Renault μηχανη...απο
Ποτε λενε τα γαλλικα αξιοπιστα; επειδη λεει Nissan...; ετσι ναι...αφου την εχει αγορασει η Renault εδω κ χρονια...
6
|
|
|
Μίρωνας (6/12/2015, 12:53) σιγα το αμαξι μονο γιαπωνεζικο δεν ειναι, μηχανικα ρενο οσο για τα υλικα κατασκευης απο κακης ποιοτητας ανακυκλωσιμα υλικα
4
|
|
|
Σταύρος (1/10/2015, 22:14) επειδή εδώ είναι βαλκανια, και επειδή περασε η εποχη των παχιων αγελαδων , που κάθε οικογενεια ειχε 4 και 5 αυτοκίνητα, που όταν περνουσαν τα βλαστάρια στο πανεπιστημιο ειχαν δωρο και ένα αυτοκινητο από τον μπαμπα και τη μαμα, που γεμιζαν τα καφε με ακρινα ενεργοβορα .SUV..που κινιωταν μονο μεσα στην πολη..που η επαρχια αναστεναζε στα τεραστια 4χ4 αγροτικα, τωρα ..ότι πιο οικονομικο τοσο πιο καλο....αλλα γιατι δεν φγαζουν και ένα σενταν στο αντιστοιχο χατς μοντελο; εμενα μου αρεσει η νισαν ..πού είναι ο αντικατασταστης του αλμερα η του πριμερα; για την ελλαδα και τους ελληνες οικογενειάρχες; όπως και άλλες εταιριες , ας ππουμε η πεζω, η ρενω και η σιτροεν..γιατι δεν εχουν τα αντιστοιχα σενταν; δεν μιλαω γιαεκεινα τα φτηνα δευτεροκλασατα,σενταν που διαθετουν, νομιζω μονο η οπελ με το αστρα εχει σενταν και αυτό το φτιαχνουν στην πολωνια......απορω όμως γιατι το κορολα της τογιοτα δεν πουλαει ..όπως παλια..ακομη να προσαρμοστουμε;
3
|
|
|
Tags: NISSAN PULSAR |
|
περισσότερα νέα & άρθρα »
|
|
|
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ Υπηρεσίες - Προϊόντα |
|
ΧΡΗΣΙΜΑ
& Εταιρικές Πωλήσεις
Εταιρείες - Εμπορίες
Καινούργιο αυτοκίνητο
Υγραέριο & Φυσικό Αέριο
& Auto Αξεσουάρ
Μεταχειρισμένου
Πρόγραμμα - Δίκτυο
Πού; - Πώς;
Καινούρια
Μεταχειρισμένα
|