Αυτό γιατί, τα προερχόμενα από Λευκάδα οχήματα που θέλουν να προσεγγίσουν την Ιόνια Οδό (με κατεύθυνση προς το Ρίο), ή αυτά που κινούνται στη Νέα Οδό και έχουν προορισμό τη Λευκάδα, δεν θα είναι αναγκασμένα πλέον να χρησιμοποιούν τον Κόμβο Αμφιλοχίας, με τον οποίο έβγαιναν αρκετά εκτός πορείας. 25χλμ περίπου είναι η απόσταση μεταξύ των δύο κόμβων, όσο πάνω κάτω και το κέρδος των οδηγών που ακολουθούν τις παραπάνω διαδρομές, αφού η απόσταση της Αμφιλοχίας από τις εξόδους των κόμβων είναι σχεδόν η ίδια.
Η «λειτουργική» Ιόνια οδός έχει ήδη μετατρέψει τον οδικό εφιάλτη της παλαιάς εθνικής οδού σε μια ασφαλή διαδρομή, με μικρότερη χρονική διάρκεια ταξιδιού. Ούτε ένα θανατηφόρο ατύχημα δεν έχει συμβεί στην Ιόνια οδό τον προηγούμενο μήνα μετά την παράδοση των τελευταίων τμημάτων της, όταν την αντίστοιχη περίοδο λόγω της αυξημένης κίνησης του Πάσχα από την παλαιά Εθνική Οδό, τα δυστυχήματα και τα ατυχήματα ήταν καθημερινά. Γι αυτόν κυρίως τον λόγο η ολοκλήρωση της Αμβρακίας οδού, που αναμένεται να γίνει το 2020 δείχνει να είναι ακόμα πιο επιτακτική καθώς η λειτουργία της θα καταργήσει έναν ακόμα δρόμο καρμανιόλα της περιοχής, το κομμάτι Αμφιλοχία -Βόνιτσα.
Μέχρι τότε οι οδηγοί που χρησιμοποιούν αυτόν τον δρόμο αλλά και τη διαδρομή Βόνιτσα Λευκάδα, που και αυτός καλό θα ήταν να κατασκευαστεί μέχρι τότε, πρέπει να είναι πάρα πολύ προσεκτικοί και να μην τρέχουν (ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να επιδεικνύουν όσοι εξέρχονται από την Ιόνια οδό όπου μετακινούνταν με ασφάλεια, γιατί ξαφνικά είναι αναγκασμένοι να οδηγούν σε έναν επικίνδυνο δρόμο.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - autotriti-touring.gr